Mannen säg mig, hur kan jag ha fattig stil// Har en garderob som kostar mer än din familjs bil// Tappat min moral? Jag har aldrig haft moral// Fuck that, du är bara sne för jag bad dig dra// När du adda mig på msn här om dan// Du ville gö collab, men jag tack nej// En vecka senare så har du dissat mig// Fucking fjolla, hota min familj, döda alla om du vill// För jag skiter i, jag har pengar och det räcker i mitt liv// Jag förstår att du är sne för vi är lika gammal// Jag är miljonär medans du får bo hos mamma// Du får räkna matteläxan högt för att visa va du kan// Medans jag får sitta, räkna mina miljoner med min bankman// Tänker inte skaka någon kall hand// Du kan tacka mig, för jag har blivit som din hype man// Utan mig får du inga plays, på din myspace// Du fick 10 kommentarer på din diss// 6 av dem va från fjortisar som luktar kiss// Två från Gudde man som inte fatta någonting// En från en av mina hype man och den sista den va min// Damn, shit vilken fanbase du har// Du är svin bra, och ser ut som en blek gris// Du har aldrig spottat någon fet skit// Mannen låt mig veta vad som händer// Om jag trycker upp min 12:a mot varenda jävel som du känner// Klick klick, dags och ringa bängen// Tro mig kompis, dina hot är ingenting som skrämmer// Mannen, jag har snubbar som kan döda för mig// För dem vet att jag har pengar, jag kan täcka dem behov som dem behöver// Skånes egna lilla bitch, desperat som fan// Har en bitchlista för han vill att folk ska dissa han// Drömmer om sin tid i rampljuset, Men han suger// Ända gången han är nära är när Lazzy lyser för att kolla om han slickat rent kuken//