I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Seth Dee - Orkar inte mer

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-11-06 21:48

[Video] Seth Dee - Orkar inte mer

yo!!!

Hoppas den gillas, och ge mig lite kritik nu :)
Ska ni gnälla å skriva skit saker så ge fan att kommentera då !! ;D

FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-11-06 22:06
uppp ;;D;DD!

2010-11-07 00:05
hoppas du förstår att temat på detta är ganska allvarligt och du borde söka hjälp om det är sanning som du känner, en kille som jag kände lite smått han hängde sig live framför webcamen för några veckor sedan och han sa saker som du säger nu men ingen reagerade och se hur det gick!
Så om du bara vill ha uppmärksamhet gör något annat, bete dig lite moget så kanske folk accepterar dig lättare!
Annars ska jag personligen stanna i Gävle nästa gång jag åker upp till söderhamn och leta upp dig och ge dig en örfil.

låten var inte bra men gör din grej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-07 02:23
jooo jag vet vem snubben var som hängde sig själv i webcamen!!
jasså du? du ska stanna kvar i gävle å ge mig en örfil hahahaha

2010-11-07 02:26
Annars ska jag personligen stanna i Gävle nästa gång jag åker upp till söderhamn och leta upp dig och ge dig en örfil.

lol.

2010-11-07 03:48
hahahahahaha ^^

2010-11-07 03:48
Nikki du är en jävla pajas, kommer alltid vara.
dock har du en ganska skön mix på låten nu men långt ifrån bra.

2010-11-07 12:21
Släpper du en låt med detta tema vill du bara ha uppmärksamhet. Skulle detta stämma skulle du inte sitta här och göra en låt. Då skulle du tänka på helt andra saker. Du kan skriva allmänt depp men inte om att du ska ta livet av dig sånt blir jag bara förbannad på.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!

2010-11-07 12:23
Diggar inte texten.. Kör nån annan tema istället.. usch

2010-11-07 15:05
Soundet är bättre och gillar att du kör mer känsla i låten än vad du gör annars, låten gillas.

Men lyriken mannen! Texten är obehaglig på så sätt med innehållet i texten, klart du orkar leva! Ta problemen med en nypa salt, häng inte upp dig på saker. Ta tag i situationen, hade jag berättat bara en tredjedel av mitt liv för dig så hade du förstått att man orkar kämpa oavsett vad som händer. Hoppas du tänker efter innan du gör något dumt och hoppas att texten inte är sann!

2010-11-07 15:28
skön mix denna gång! och äntligen en text du tänk igenom som jag tycker iaf sen får alla andra tycka vafan dom vill :) keep it up bror!
JMH-sound.se check it out!
Rappare

2010-11-07 15:43
de va de bästa jag hört med dig... reffen va lite skön faktiskt.. bästa mixen jag hört oxå...

synd att du känner som du gör, jag hoppas du tar tag i saker och mår bättre snart..
de e synd att en sån allvarlig låt e de (enligt mig) bästa du gjort..

de enda jag kan kritisera e väl att jag tycker att du flowar lite konstigt på vissa ställen, du trycker på vissa ord lite knepigt... men alla flowar olika iofs
sen gillar jag inte alla beatstop som du gör... ett räcker!

kör på, utvecklas! pz
Music makes me feel...

2010-11-07 16:23
blev chokad , detta va nog det bästa jag hört från dig som aLx skrev
sen som gudde sa , du är förtjänt en örfil , ryck upp dig !!

Fortsätt droppa :)
*ERROR*

2010-11-08 10:33
Heilon, när man är deprimerad så vill man ha uppmärksamhet och sympati.
Du borde nog bli lite mer insatt i dedär om du ska kunna kommentera vettigt om det.
Det finns de som ställer sig på en bro och ska hoppa men egentligen är det bara ett rop på hjälp, ungefär likadant som att göra en sånhär låt, och det är inte för att få uppmärksamhet för nöjets skull.
Ok, nu kanske det är så att han gör detta för nöjets skull men det kan inte du veta ifall du inte känner honom personligen :)

Till låten... Texten var inte särskilt bra med tanke på den svenskan som du använder, "ni är en idiot" osv.
Det var rätt skönt när du kommer in och sjunger "varför är det så" i versen, men som sagt texten, blä.
Det jag egentligen tyckte var bra var beatet och det har du ju ändå inte proddat :)
nAture Studios!

2010-11-09 20:47
Asa, jag menade ju i det här fallet, det är ju seth dee.....
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!

2010-11-10 11:59
hoppas du förstår att temat på detta är ganska allvarligt och du borde söka hjälp om det är sanning som du känner, en kille som jag kände lite smått han hängde sig live framför webcamen för några veckor sedan och han sa saker som du säger nu men ingen reagerade och se hur det gick!
Så om du bara vill ha uppmärksamhet gör något annat, bete dig lite moget så kanske folk accepterar dig lättare!

låten var inte bra men gör din grej

R.i.P Marcus...

2010-11-10 19:26
esco du är en fucking pajas och kommer alltid att vara ! över till låten. KEEFFF
My doctor think my eyes are bleeding

2010-11-10 19:28
plus du kör på samma beat som simon o kickar det i samma i stil, Lägg ner !
My doctor think my eyes are bleeding

2010-11-10 19:41
vad äre för beat? fett skönt yao

2010-11-10 20:20
Ta bort ditt konto innan du bestämt dig att hoppa eller va du tänkt göra..
Robinholta af Pankbanken!!

2010-11-28 13:37
Nu var det ett jävla tag sen jag spelade in musik, har en massa softa låtar på g..
& har ordnat upp mixningen medmera ska ni veta:D
Så snart lägger jag upp lite med mej :D
Rappare

2010-11-30 00:10
Ja mixen har ju blivit en massa nivåer bättre. Men med den svenskan du använder i den här låten kan jag bara hoppas på att din svenska lärare fick sparken.
Helt seriöst nu du måste jobba stenhårt på lyriken. Och försök göra något mer originellt så kan det bli skit bra.
Lycka till.
Ja