[Audio] Suryakant - Kära Mamma
Shue!
Brukar aldrig få några coemments här på whoa men slänger upp denna låt ändå eftersom den betyder jävligt mkt för mig:)
http://www.speedyshare.com/files/24843016/Suryakant_-_K_ra_Mamma.mp3
lyriken
denna låt går ut till min kära mamma hon är den bästa hon e den sanna den sanna drottningen i våran värld minnen har vi gått om jag älskar dej mamma du e en ängel utan vingar och du får aldrig nånsin försvinna den bästa kvinnan som får min kärlek jag blir så lycklig när jag ser att du ler men jag blir så ledsen när du gråter för att du har skämts över den här sonen men jag ska skärpa mig bli en bättre son en son som du aldrig kommer glömma bort och du har stöttat och du har hjälpt mig när jag var ledsen varje kväll att jag var kriminell du hatade allt sånt men nu har jag vänt om för nu har jag förstått
jag vet att jag gjort bort mig så många gånger jag säger förlåt nu genom sången men jag får sån ångest när jag tänker tebax på alla dar när jag var ett jobbigt barn när jag sprang på stan å muckade gräl du blev arg men du har alltid funnits där jag har suttit i en cell gripen av polisen förlåt mamma att jag gjorde dej besviken men det kommer aldrig ske igen för mamma du e min allra bästa vän du e mitt största fan du e min idol för allt vi gått igenom alla dessa år så säger jag förlåt mamma jag e din son so nu hoppas jag att vi kan börja om börja om på nytt å glömma all skit för vi ska få det bättre i våran framtid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|