[Audio] Kewd & Silver - Kharma 2010
Yeah. Kicka av denna på kewdas permis. lyssna...http://www.speedyshare.com/files/24710794/Kewd_Silver_-_Kharma_2010.mp3 http://www.myspace.com/henkesilver Vers1 Kewd Tjena mamma hur är läget hur mår du nu är jag hög igen och ser du detta går du jag får gåshud av känslan när vi träffades du åkter 160 mil bara för att träffa mig då satt jag bakom galler men du släppte aldrig handen och du kämpa lite extra för du viste det va sista dansen du gav mig sista chansen men jag missa kanten och jag förstår dig totalt om du vill klippa banden fitta mannen alla jävla voltor som jag suttit av tänker varje dag det kunde varit bra men knark är jag varför lämnade du mig bitch, utan svar det kom en skilsmässa men du brinn häxa hoppas att du minns detta för att min smärta mitt hjärta allt som jag gav dig du hade många brister hade mycket i bagaget men det hade jag ju också säger ingenting om det du vet och skillnaden på oss var att du var äkta jag var lekReff X2 Silver | Kewd Familjen den är viktigast ändå blir det bara fel Men det är jag som skapar problemen Ångesten har prövat mig, fy fan va jag saknar dig Fuckat upp allt bara för du lämnade migVers2 Silver För att alla diskussioner nu i efterhand känns ovärda hatar att jag alltid finner lycka i det osäkra. brukade fråga dig, varför allt ska plåga mig sen blev det mest en ursäkt bara för att droga mig. vi ser alla allt ifrån olika vinklar. kontoret till finkan, sanningens infall yeah. måste kämpa på fast att jag är nykter. ni snackar om mig, tsss bara ryckten Fitta mannan alla jävla korkar som jag slitit av inget undantag är bra. men alkoholen.. är jag inget särbarn men satans jävla helgalen psykat på nån bar för att sedan blivit nedslagen blivit meddragen, sanning att ja saknar dig bara jävligt tråkig att du jämt ska fitta dig klart jag älskar dig. du är både söt och salt sanningen är den att... hela du är knarkReff X2 Kewd Så nu ska vi dra iväg och hitta någon bättre plats där brorsan tjänar multum bara för att beckna pajt. aight jag kan erkänna mina brister lång i från godhjärtad 70lax aggerar hitmanReff X2
Silvermusik....
GILLLART :D skoj som fan höra kewda kicka igen :). sjukt bra gjort med låten :).
Graffare
2010-10-17 12:54
Fett bra grabbar! Kewdans vers är ju sjukt nice! Silver lägger det också fett som vanligt :)
-
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Fyyyyyyyyyy fan vad jag saknar Kewd :D <33
Har lyssnat på låten om och om igen. Det jag gillar mest är verserna, känslosamma och bra! Båda har skrivit texter som säger nåt, och som är över er vanliga nivå. Älskar beatet! En braaa låt mina vänner! Krammmmm i ravi på dig henkish och på Karl VANdal
detta va bra ! inte min smak men ni kan ju eran grej helt klart :)
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
Producent
2010-10-18 13:10
utvecklade killar, ni skriver bättre och rappar bättre för varje låt. kul att höra! när kokar ni låten på mitt beat då silver?
Skit nice låt :) Gött att höra kewda igen . Fortsätt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack. kul att ni gillar. någon mer?
Silvermusik....
Moderator
2010-10-18 20:57
Gillar inte beatet riktigt. Men deliveryt och lyriken från er båda är riktigt vasst, kul att höra Kewd igen. Kör hårt killar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
jag är kharma, karma heter det ni snackar om
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
ey leen ey kharma är det ditt artistnamn ha? ha? kan din sort. fattar dyy, kan din sort bre bre. JA MANNEN snacka gå juh. saaa ja t daj.
båda lägger det fett som vanligt :) (saaa ja t daj)
M.I.L
Beatet är ju tvärskönt. Fett att det gillas =) / SilverMusik
Silvermusik....
wtf, haha...kewd är sne:P...ja det är mitt artistnamn, vadådå?... får man inte rätta er;)
AHHHH kharma tänk dig för ny bryshan.. :$ FÖRÖVRIGT DROPPAR KEWDAH EN NY LÅT TILLÄGNAD SD I BÖRJAN PÅ NÄSTA VECKA ; MISSA INTE DET. Kewd - Stå rakt sverigedemokrat!
Tänka mig för vad? hahah..gangstaaah;) töntjävlar
tur för dig att jag är nykter,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HAHAHAHA omg vilken grejj att käfta med om de ska heta "Karma" Eller som du säger att du heter
"Kharma" Dom stavar sitt namn på låten hur dom vill eller
Eller tror du att du e
maffioso när du sitter o jiddrar om en sådan sak.
Specielt att käfta om de över WOHA forum, de e riktigt maffia ass
HAHA detta e
PINSAMT för dig
"KHARMA" hahaha
Den e feting bra låten asså la te den direkt på moben lyssnar på den
när jag sitter o har tråkigt, sprider den med alla som jag har spelat
upp den för gillar den feet =)...
Silver o kewdah, ni lyckas alltid med rätt texter till rätt beat.
Skönt att höra kewdahs röst igen, de va rätt längesedan om man säger så
Ha de gött bröder :)...
//////
Spoiler Lelle
Producent
2010-10-22 18:20
enda pinsamma är ju du "lelle-90" <--- HAHAHAHAHA
Satans länge sen man hörde kewd! Fy fan va bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grym, diggar låten som fan!
knewd - hur länge jobbade du med rösten? en jävla massa weed o whisky? :P
En bit av allt och inget
De värsta va väl att jag inte ens tjaffsa, jag rätta killarna för att dom stavat fel..finns inget som heter kharma mer än mitt "artistnamn"... sen att kewda är känd för o leka gangster i vbg osv är en annan 5a..skiter i om du är nykter eller inte..
Hahaha Kharma snubben, har driver ju bara med dig. tack alla som gillar den skiten vi gör.... Pz / SilverMusik
Silvermusik....