Nä nu har jag verkligen tröttnat på dig, och alla dina såkallade dissar så jag ska gå rakt på sak. Varenda gång man ser ett inlägg i forumet med ditt namn på, vare sig diss eller vanlig låt så tänker man äh jag lyssnar och kanske, KANSKE så har han förbättrats, tagit åt sig av kritiken vi ger han och försökt bli bättre. MEN nej, du står kvar på samma plats. En datormick, ett ljudkort åt helvete och bajt gång på gång. Sedan så skriver du att folk bara säger att du suger och inte ger dig kritik som kan göra att du förbättras? Det är minst ett hundratal som har sagt till dig gång på gång att skaffa ett bättre ljudkort, en bättre mick, och skriva lyrik utan bajt. Att du lägger till massa utropstecken i slutet av dina meningar är skrattretande, vare sig du skriver med små bokstäver, stora, utan eller med ett/flera utropstecken så är det klart att vi kan läsa skiten. Så har vi dissen, varför tar du dissar ur Shazaam's battles? " & jag är ju värsta bajtan har jag hört i låten med hahah osv " Vill du ha kritik så får du förfan ta och skriva egen lyrik och lära dig rimma korrekt. Enstaviga rim kan till och med dagisbarn. Har du ens hört talas om flerstaviga rim, exakta rim och vokalrim? Och innehållet ska vi inte prata om, " hora, sneknullad " osv.. Cut that shit, det funkar inte någonstans.