Elaz: Tack man!Här är texten till låten: Vers 1: Kan du lyssna på mig, de nånting jag måste säga/ Jag vet att de för sent, men jag vill att du ska veta/ att du och jag bor i en värld så mörkt/ för våra själar blev stulna av ett osynlig skurk/ Hade jag betett mig snäll och ärlig från början/ Så slipper du vara så käring som Örjan/ för jag kan förstå hur dum jag har varit/ Med flera förlåt räcker inte, my darling/ Vill inte ens att du ska bli som alla andra/ röka, sumpa, pissa & jävlas med varandra/ vill att du ska andas lugnt och inte vara så loko/ som en stark tjej, hon som försöker beskydda Mamoro/ Kärlek kan vara vackert, men är också som ett vapen/ folk vill bara ha sex och inte ens barnen/ Acceptera du mig, den person som jag är/ får du ett rätt svar till frågan: varför e jag kär/Vers 2: Kalla mig idiot, men jag vart totalt blind/ Visste inte vad kärleken är, bara för du är så fin/ Kunde inte ens låta bli, du e så jävla snygg/ med din sexiga rygg, gud jag e så jävla stygg/ Fan, vad jag hatar mig själv/ Och just nu skakar du och tänker ropa efter hjälp/ gör inte de, är inte längre samma personen/ Kan du se på mina ögon, är nu den snälla versionen/ Ska inte låta mera människor mobbar mig/ Går du till hjärtlös person kommer jag och stoppa dig/ Han får gärna knocka mig/ Men kommer aldrig att blocka mig/ Ska inte tvinga dig, du har ju val/ att välja, fast du har redan bestämd dig, de han du ville ha/ ska dra nu men glöm inte bort vem jag är/ och behåll svaret till frågan, varför är jag kär/ Spoiler Örjan = från Tv4 serie "Hjälp" Mamoru = Från Sailor Moon (lol) more?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.