[Audio] Matte Rial(Käääz) - Klättrar upp.mp3 Shue!Yeah då är man tillbaka med nytt råmatterial (humor..)Längesen jag droppade nått men har inte haft nån inspiration + att man har haft skrivtorka som vanligt + att man har bara suttit och övat och lite grejer och så!Men nu ni, nu jävlar smäller det haha..Säg vad ni vill men konstruktiv kritik uppskattas! :DIntro: JagReff: JagVers1: jagMix: Jungsub <3Beat: nått freebeat!Låten:http://www.speedyshare.com/files/24381353/Matte_Rial_-_Kl_ttrar_P_.mp3Texten:reff x2:jag står vid mikrofonen,klättrar på och klättrar uppåtjag tänker göra allt för att denna drömmen ska uppnåshar inte rappat på ett tag men har höjt min nivåjag tar mig upp nu och jag hoppas att allt kommer gåVers 1:Längesen jag droppa nått nu, suttit och övat på rappenövning ger ju färdighet, och jag ska nu bli bäst i branchenskiter ju i om du hatar, skiter ju i om du älskarför det är ju bara en bonus på det där som jag älskarför jag kör mitt egna lilla race med min egna bilpå min egna väg med min egna fil,min egna filoch saken är den att vägen tar mig emot framgångaa för just nu så börjar ju allting bah gå frammåtför jag har nu blivit en mycket bättre rappareoch attityden min den har nog aldrig varit starkareär mera självsäker och folk dom diggar min musikmåste tacka entertainment som lärde mig om lyricoch nu reppar man ju både KFP och colaslackersså slå er ner innan vinden vänder med dåligt väderställer mig nu upp och visar hela världen vad jag går förhar kämpat på ett tag, men nu börjar jag se måletjag är nu bättre än sist när jag stog vid mikrofonenför dom som hata då ,dom har börjat lyssna på migskönare känsla går inte att hitta så det är nicehar bättre flow nu och min rap den är ju mera tightså ge mig ett år till,bah ge mig lite tidså ska jag visa hur jag expanderar min musikhur gör jag mig känd, här i hela landetså upp med era händer,alla ni med samma tankereff x2:jag står vid mikrofonen,klättrar på och klättrar uppåtjag tänker göra allt för att denna drömmen ska uppnåshar inte rappat på ett tag men har höjt min nivåjag tar mig upp nu och jag hoppas att allt kommer gåGive me comments!Peace!<3