I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Grizzly & Niklas - Du lyssnar bara en gång

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2010-09-13 17:27

[Audio] Grizzly & Niklas - Du lyssnar bara en gång

Tjena!

För ca 1 år sedan bestämde jag mig för att spela in ett mixtape på instrumentaler från Lil Waynes "No Ceilings"-mixtape men hela grejen har kantats av haveri haha. Jag har segat som aldrig förr, massa andra grejer och projekt har kommit emellan och ett par datorkraschar som ett körsbär på toppen.

Så jag skiter i att släppa det i den form det var tänkt. Ett par låtar har redan släppts (Run this town session ft. Niklas & Shazaam och Watch my shoes session ft. Vigge, Maqs & Ceder) och nu släpper jag de övriga låtarna som är klara en och en. Ber om ursäkt till de som varit inblandade i processen på ett eller annat sätt men hela projektet blev inte alls som jag tänkt, det var meningen att färdigställas på ett par veckor och sen släppas som en kul grej. Eftersom det nu gått nästan ett år känns det idiotiskt att göra ett seriöst släpp av låtar som bör betraktas som jävligt snabba sessions, även om jag tycker att många av de är feta på sitt sätt!

Iom att det blev som det blev vill jag hellre lägga fokus på mitt seriösa tape och slippa ha de här låtarna hängandes över mig.

Därför kommer här en av låtarna, en av mina favoriter haha, vet inte om ni är ready dock :)

http://www.speedyshare.com/files/24233503/09._Du_lyssnar_bara_en_g_ng_med_Niklas_.MP3

Följ mig på twitter! @grizzlymusik