[Audio] Robinholta - Inte Redo Tjena! Idag har jag typ BARA haft tråkigt, och då brukar jag göra sånna här saker... :P Är tjockt serriös med denna hoppas ja ni hör! :) http://www.speedyshare.com/files/24184187/Robinholta_-_Inte_Redo_stress-session_.mp3Jag vill inte ha nått kaffe ge mig redbullBehöver energi ska ta mig upp om en stundkan inte sväva till jobbet är en zombiekan inte ringa chefen för är fel på comviq kompisFör här har vi inget nätFörsöker ringa "Hallå" men är ingen där så ja kutar till busen men tider är färreRegn piskar i backen kan inte bli värreså kommer en bil som ba åker förbio träffar den största pölen brevid"Afuuck" nu i sista sekundsitter ja på en buss lika blöt som en hundär försenad en stund men ja klarar mig nogsåja blundar ett tag för att slippa se skogja längtade redan till min bäddade sängo när ja tittade upp var vi hemma igen "ÅHNAJJ" Reff :ÄR inte redo att bli vuxen nejKlockan åtta ja du vet hur de kännsnär du ligger där på rummetnäru snoozar o vill somna igen X2 Nån som känner igen sig ???? haha puss / R