I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] L.3.N - Efterbliven jävel (diss simonseb)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-09 11:05

[Audio] L.3.N - Efterbliven jävel (diss simonseb)

Diss mot simonseb

hans svar. många säger han äger men men..

Säg vem som vinner snälla :P PeeyZ

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-09-09 15:37:37)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-09-09 11:09
L.3.N lät ju bättre men... båda borde ju öva ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-09-09 11:26
tack jag är L.3.N dissar aldrig folk men kände mig tvungen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-09 13:13
för de första, ingen av är er rappare. ni är en i mängden av dom som försöker platsa in ngnstans. detta är skit. träna o kom tillbaka med seriösa saker så kanske det blir rappare av er ngn dag i framtiden!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2010-09-09 13:30
WOOOOOOOOORD!

för de första, ingen av är er rappare. ni är en i mängden av dom som försöker platsa in ngnstans. detta är skit. träna o kom tillbaka med seriösa saker så kanske det blir rappare av er ngn dag i framtiden!

2010-09-09 15:15

Keff stil att skriva något sådant. Antingen är man rädd för att man ser potencial, eller att man är allmänt fittig..

Alla började vi "karriären" med en diss mot en individ så de är inge nytt.
Däremot inser man med tiden att dissar tar en ingen vart, så satsa på erat! Lyssna på nån låt med er favorit rappare. Rappa med i texten och försök få samma flow som individen i fråga. Vigda vokabuläret med flerstavligarim, punshlines osv.. Allt kommer med tiden, men de kan gå fortare om ser på djupet av de hela!

2010-09-09 15:29
Tycker väl inget var speciellt bra men den första va väl bättre

Hur gammal e sista snubben, låter som typ 9?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-09-09 16:30
asså robin.. e du så stolt äver dissarna att du lägger de på whoa ?
att du autotunar din diss de e fett kefft,
att jag ens svara dig e kefft,
du sa i din diss att du inte kommer lägga ner mer tid på mig,
precis de du gör, du lägger på o skriver ( snälla skriv vem som vann )
visar att du tog åt dig o du känner dig osäker mannen
peace /
Rappare

2010-09-09 16:49
CrickoTheOne: Jag har aldrig dissat någon.... Så det där stämmer inte :)

2010-09-09 17:10
Nejnejnejnej, nu får jag gå och göra öron operation. Helvete.
Asså detta var skit dåligt. Av er båda att jag inte röstar på någon

Låter som ni är nybörjare båda två och lär er rappa/skriva/flowa innan ni startar med dissar.
Skämmigt.

Fred

2010-09-09 17:21
Bror: Jag syftar inte på er gällande
Däremot inser man med tiden att dissar tar en ingen vart, så satsa på erat! Lyssna på nån låt med er favorit rappare. Rappa med i texten och försök få samma flow som individen i fråga. Vigda vokabuläret med flerstavligarim, punshlines osv.. Allt kommer med tiden, men de kan gå fortare om ser på djupet av de hela!

Utan till dom 2 personerna som dissa varandra.

2010-09-09 17:25
jag va nog på allmänt dåligt humör vid tillfället men sen samtidigt står jag för vad jag säger. det kommer fööör många som gör det endast för att. jag börja med min musik för ja behövde ventilera mig på något vis. snart hållt på till & från i 2 år, och jag har aldrig någon sin dissat ngn eller ens haft tanken. kommer säkert komma ngn som dissar mig tillslut, men då tar man det som det kommer.

och som jag sa, dom kan gå o skriva lite seriösa saker så kanske dom kan få en lite mer seriös kommentar av mig nästa gång ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-09-09 18:34
Cricko, håller inte med dig gällande ditt uttal som löd;

Bortifrån de så tycker jag inget av detta går under godkänd i betygsnack, påstår lärarassistent kmp. Näe, men seriöst. Alla börjar vi karriären på något sett, det här är ett sett oxå. Öva öva inlevelse, flow samt med textskrivandet. Så ska ni nog se att de blir något utav er inom framtid!

2010-09-09 18:58
tycker han andra tog det . men ingen är bra :D

Hur gammal e sista snubben, låter som typ 9?

Tycker han har lika mörk/ljus röst som den första men ;=

2010-09-09 19:18
Asså jag blir jag riktigt förbannad på att ni dissar o håller på i början av er karriär. Det är det sämsta man kan göra om ni nu vill bli något i musiken.. Så fokusera på ert eget och visa inte osäkerhet genom dissar!

Första killen, du kan fan flowa asså, men fyfan va jag hatar skånsk rapp!

Andra killen, sover du? Låter som inge power lixom, låter som du står o pratar vid micken..

Ingen av er var bra, men inte skitdåliga heller, fokuser på ert eget o stryk beefen!

2010-09-10 17:07
asså det e inte första gången jag rappar jag gör låtar med joshan så

2010-09-10 17:26
fyfan så dåligt, tycker ingen vann.. säger som bruzz, varför göra dissar i början av sin karriär.. lägg ner ! /M.