I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] LRS För er som missat

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-07 23:24

[Audio] LRS För er som missat

Shu Whoa!

Allt detta är tidigare släppt men nu släpper jag det igen, ifall någon som vill höra har missat. Materialet är dessutom lite bearbetat.

Skriv gärna vad ni tycker nu folks!

Fred & Kärlek!

TANKA HÄR!

|Lev för att äta|

2010-09-08 13:13
who session va fet.. låten med bruzz ägde bruzz på.. fet som fan lill killen :D vissa spår låter som du sitter på toan och spelar in..

2010-09-08 14:16
Men snart kommer det ny shit, eller hurrrrrrrrrrrrrrrr
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen
http://www.myspace.com/NickoN92
http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
Producent

2010-09-08 14:28
Vem fan är du:
Kändes jävligt mainstream och saknade riktigt känsla. Själva rappen var väl okej, men inget mer om du frågar mig. Inget som föll mig i smaken. Och sista killen hade sjukt jobbig röst!

Whoasession:
Mja, ingenting jag föll för. Whoastandard typ.

Session #1:
Ingenting jag gillade.

Game Over Boy:
Kändes också jävligt mainstream, men var faktiskt helt okej att lyssna på ändå.

Kör på! Tror ni kan mycket bättre dock.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2010-09-08 19:33
alla låtar är ju ju bra. men den jag diggar mest är Whoasession ;) den är riktigt skön faktiskt :) fortsätt me skiten big bro ;)

2010-09-08 20:18
otäcka_typer : Kul man! Ba skriva på, love it!

MakkeMusik : Tack man, aaa han är bra tung! :) Hur menar du då, själva mixen eller att jag tar i så det låter som jag sitter och skiter?
(det brukar vara 2 standards här )

Nickopicko : Klar det gör det BRE ;)

Jotohananen : Skitkul att du tar dig tid man! Fortsätt så, tack så mkt! :)

Liridon : Tack man! Skitkul att höra! :)

Mer whoa? :)

|Lev för att äta|

2010-09-08 20:45
Ska försöka lämna utförlig kritik:P

Vem fan är du : Helt okej låt, diggar inte reffen så mkt, men tkr ändå din vers är helt ok, men låter lite som vilken skrytsession, men den sparas fan;)

Whoasession Flummigt intro men nice haha, tkr du lägger sköna rim i denna, några sköna punches, men kanske borde varit mer attityd;)

Session: Som jag sa på msn, diggar denna jävligt bra, tkr du har skönare röst och attityd i denna än dom andra, enda felet är väl att den e såå kort hehe:P Beatet e tvärnice

Game over boy: Lika som i session så har du bra attityd, men den kanske kunde varit lite mer aggro med tanke på beatstilen och temat;)

Aja vette fan om det blev bra kritik men wtf:P
Pz bror!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-09 13:32
Tack för utförlig kritik grabbar! Uppskattas som fan! :) Mer?
|Lev för att äta|
Rappare

2010-09-09 13:36
va det en smurf med i låten?

haha smårolig kommentar, ska lyssna igenom!

2010-09-10 14:23
Upp!
|Lev för att äta|

2010-09-10 16:16
Hur menar du då, själva mixen eller att jag tar i så det låter som jag sitter och skiter?

haha, jag menade att de låter som du är inne på toaletten bara! pz

2010-09-10 16:54
Ah okej, tungmode! :D Upp!
|Lev för att äta|

2010-09-12 14:57
Låter soft bror, hojta på tele!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.