I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] An2n- Ett Brev till En Bror [Youtube]

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-06 00:03

[Audio] An2n- Ett Brev till En Bror [Youtube]

Hata eller älska då har ni iaf lyssnat!=)

Kärlek!

(Inlägget ändrat av shitmannen 2010-09-06 19:12:42)

se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor

2010-09-06 00:23
Video?

Du är dålig på att rappa.. Överskattad nåt så fruktansvärt.

Du vet inte hur du ska anpassa din röst till beatet.. Du har alltid kefft röstläge, alltid!

Du skriver sämre rim än min mormor på julklappar..

2010-09-06 11:13
Rappen lät inte speciellt bra denna gången, fin tanke dock. pz /K

Producent

2010-09-06 15:51
what _ak4 said.

du har rappat enda sen jag vart medlem på whoa för x-antal år sedan, och du lät så här då med.

överskattar du dig själv, eller har du bara svårt att utvecklas?

2010-09-06 17:08
_ak4 : har aldrig på stått något annat .. men om du kollar hitsen på nedladdningar o tuben så kanske fler har en annan åsikt?

Konstigt P22 : du har nog kommenterar varje låt jag slängt upp här? är de något du vill påpeka eller har du bara ett anmält tråkigt ? jag förstod att du inte gillade första gången du skrev och jag har ingen invändning? och svaret på din fråga så om du tycker det så har jag antagligen inte det? har aldrig vart något negativt för mig. men verkar vara för dig?

och till båda er så har ingen tvingat er att lyssna men uppenbarligen har ni båda gjort det vilket inte är till min förlust ,men att ni både tar er tiden att lyssna och kommentera?

så nästa gång ni ser en an2n tråd klicka inte!

så så jag skrev där uppe hata eller älska då har ni iaf lyssnat!

se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor

2010-09-06 17:15
Word!
Rappen lät inte speciellt bra denna gången, fin tanke dock. pz

digga reffen o när du sjunger :P men har hört mycket bättre rap från din sida med andra låtar ..

keep it up / nysten :)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2010-09-06 17:27
tack man!=)

2010-09-06 17:27
Har inte hört dig förut.
Men förstår inte vad folk klagar på? Tycker du gör det fett! Sen om du har kickat i flera år och inte utvecklas längre så fine, då har du nått din toppnivå men denna håller högre än många andra på Whoa.nu.
Men vet hur det är när avundsjuka töntar håller på. Över till låten, som sagt ett bra resultat. Hojta om du vill slänga ihop nått

Checka min http://www.myspace.com/vondonsimon och släng iväg ett PM om intresse finns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-06 18:14
Grymt!

Du har alltid levererat sköna låtar som fan!

Fortsätt, diggar fan allt du gör, keep it up!

2010-09-06 18:18
tack tack båda=)
Producent

2010-09-06 18:27
ak016 P23
jag försöker se utveckling, och förmodligen hitta bra musik.
och lägger du upp låtar får du väl vänta dig kritik, både bra och dålig.

2010-09-06 18:35
fY FAN VAD BRA LÅT ELLER GALET:DD

2010-09-06 18:38
LANGA NEDDLADNINGS LÄNK :D!
Producent

2010-09-06 18:39
men ey, jag kan ge dig kritiken i luckan på donken nästa gång jag åker till ditt jobb ;)

2010-09-06 19:47
Tycker det här lät skapligt bra :)
Dahl, bah gör mitt bästa.

2010-09-06 20:15
Håller med _Ak4 ..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2010-09-06 21:47
Konstigt : blir svårt eftersom jag slutade där för över ett år sen =) men klart jag kan ta kritik! absolut jag säger juh inte emot om nått.. det jag sa var bara att du som sagt vet nu att jag enbart släpper saker som du inte gillar så varför klicka på varje tråd och droppa samma komentar! jag vet vad du tyckernu o du vet att jag inte förändras . deal?

2010-09-06 21:53
Tyckte de lät sjukt bra . fattar inte vad dom andra snackar om alltså men detta var inget fel alls tyckte ja . Fortsätt!!!

Pz // BigT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-06 22:06
tack alla!

2010-09-06 22:42
Låter fint, forsätt såhär bara. Måste ge 2 fingrar till bruden också jävligt duktig.

2010-09-06 22:45
tack man :D yes i will:D
Rappare

2010-09-06 22:52
ak016, just ignore them, they are to jealous.
_Ak4, Prata för dig själv. du har vart medlem på whoa väldigt länge.
fortfarande låter du som någon äcklig stanislav. kom tillbaks när du har känslor.
fucking emo.

Tillbaks till låten : Jag älskar den. tjejen har sjukt skön röst. dina rim är bra
tyckte faktiskt ljudet var klockrent, ingenting att klaga på. I like it. (Y)

* Thumbs up from FriZone *

And back to the bitches, "Du har hängt här sedan jag blev medlem, och du låter det samma som nu som förr" Say what? Han är originell. han är sig själv. han luffar inte runt med sin röst som alla andra trumpet horor. Skiter i hur mycket hat jag får utav er på whoa just nu, skiter i vilket. Detta gjorde killen bra. och skön känsla. och jag kommer stå vid det. sen kan ni ju få ta bort inlägget om det är för kränkande. det skiter jag i. har iallafall skrivit vad jag tycker och tänker nu,

Peace out ._/ Frizone
dä ä näääjs brur!

2010-09-06 23:00
hey hey=) tack kompis!
Rappare

2010-09-06 23:04
Nemas problemas.
dä ä näääjs brur!

2010-09-06 23:46
Musik som betyder något och har ett innehåll.. Det gillar jag!

Sen såg jag att någon sa nått om röstläget och det kan jag kanske hålla med om. I allafall på första versen.

Keep it up!

2010-09-07 00:12
det här kan jag rellatera till. grymt bra anton

2010-09-07 00:13
tack man!

2010-09-07 01:44
Jag har lyssnat på dig as mycket under tidigare år, och jag tycker att du har utvecklats! De här får mig att vilja lyssna på dig igen. Sen har du inskaffat en fetare brud på reff med, hehe...Fortsätt boi.

2010-09-07 01:58
tack man!=) kul att du diggar och häng med !
Sångare

2010-09-10 02:03
Nja.. tycker du kickat fetare tror ja. Men big up på reffen asså, grymt skönt när du sjöng lite me. Fattar dock inte varför så många ska hata?

Keep spittin man!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2010-09-10 18:23
tack man jaa ne absolut inget märke i historien gjorde den till han så han skulle höra!
tack man !

2010-09-10 18:45
fett anton! kul att höra dig på spåret igen! hatet gör en starkare!

2010-09-10 19:57
Shit låter inte som du är 23 man,

ärligt det här är mer "fjortis-pop" menar inget illa. Men det känns jävligt poppit typ som den där Krantz som va med på tv4 eller va det va,

Skulle vilja höra när du snackar normal, för när du rappar i låtar o sånt. låter som du spänner dig typ. elller sitter o skiter eller nått.

Men satsa på din grej finns nog många som gillar det

Och om du satsar på hiphop, testa nya grejer, alla dina låtar är lika dana ju

2010-09-10 20:14
tycker den var fett bra lagt med alla rader och allt.. Perfekt mannen :)

PZ

2010-09-10 20:28
Dagens rapp består av rim osv men ah men du har inte utvecklats så mycket sen jag hörde nånting med dig sist "jävligt längesen" de enda jag kan höra är bättre är mixen sorry jag hatar inte men bara så jag ser på saken! Försök komma med flerstavligt och samtidigt ha ett bra innehåll!
Robinholta af Pankbanken!!

2010-09-10 21:24
xtrazie : tack man klart dt gör det e bara en boozt för egot=)

Exizt : hehe shysst analys:P som sagt hiphop har jag nog aldrig gjort jag har rappat på dom beats som formar den musik jag vill utrycka! och om den e mer åt pop så är den .. men bra tankar!

Darkis : tack kompis !=)

Holtomanen : förstår till punkt o pricka , nja har kanske inte gjort någon generellt stor förändring men det e nog sån jag är bara=) och den stil och det jag gör kanske inte kräver allt det du tycker att jag ska föröska med...

2010-09-10 21:32
fan va folk klagar vafan? såg där uppe att någon sa att han låter som en stanislav? Har inte hört något av dig innan men jag tyckte detta va bra ? men hur länge har du rappat? /Makke.

2010-09-10 21:34
ja men vissa måste få hävda sig på whoa!
all kritik är fin men vissa vill höra en sak o andra inte..
har nog hållt på tillochfrån sen 2004 ... tack!=)

2010-09-10 21:46
aha shit de va ett tag haha.. men skit i whoa mannen! alla låter ändå likadana här och slickar varandra i rumpan. Kör din grej /M.

2010-09-10 22:01
yes i know man and yes i will big up till dig!