Nya Seth dee ? Låter som att du sitter på ett tomt rum ecoooo ! träna på flowet tror att JMH tar dig stort!
Ny lägenhet kanska tomt , Okej vi får väl se om han svara ,,
Ny lägenhet kanska tomt , okejokej !
Jag brukar prata skit om din musik :) ska du dissa mej med nu eller ;) haha kass anledning , mixen sög. de låt som din mun åkte te höger och vänster när du försökte rappa ^^ Den va kass :D JMH tar detta stort fall han ens kommer svara dig :) YOU SUCK SNASK!! // BigT :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är mer grejer än han snackat skit , säg inte grejer du inte vet ngt om
Han snacka skit om mej och min rap , Så här har han dissen Ja menade de :) Men ja har snackat skit om dig som person också :) När får ja dissen? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja menade de :) Men ja har snackat skit om dig som person också :) När får ja dissen? :D haha helt Rätt ;D
Är mer grejer än han snackat skit , säg inte grejer du inte vet ngt om
Dahabow, välkommen till whoa :) sidan för dig som vill få kritik men dom på whoa vet inte va de är :o så dom ger dig bara skit snack rakt över, om du inte redan är "känd" så här ser ungefär whoa ut idag när de gäller kommentarer till rappare: rapp klass: Nybörjare = Kränk o få dom att sluta så dom inte kan bli bättre än whoa's medlemmar (fast att de flesta på whoa suger stor själva ;D ) Medel = Kränk, samt ge kritik Vän till någon känd = kritik både bra och dålig och oftast ingen skit snack :) Kända = Vågar inte kränka, för dom på whoa rövslikar dom ;) Men men, lite riktig kritik då, Sänk acapellan lite mixa lite bättre ^^ (ska nog inte säga något då jag fortfarande övar på mixningen själv) :P samt, skit i allt skit snack som finns på whoa.. eller rakt av, skit i hela sidan :P finns ändå inget att hämta här förutom att höra på no lifers bullshit all day long, som bevakar trådar för dom inte har något annat att göra :) menar sluta inte tack vare deras skit snack -.-, gillar du att göra musiken, then keep it up :) låt ingen ändra dig från de :) och tycker låten funkar :), antar att du är rätt så ny med rappen? ^^
Är väl inte helt ny lite on o off men är väl nybörjare , Word på allt du skrev sanna ord sakt igenom! :)
hehe :P jao, men du ska se att du kan bli stor om du övar o övar :) och att du är off, shit the same, de tränar du bort ska du se ^^
Slut o lägg ut då fall de är så? Haha har ni inte märkt att ni får kritik fall ni inte dissar. fall ni ska dissa ska de vara för nått också tkr jag.. Skicka till varan på msn ist för här är de ingen annan som bryr sig , eller jo men ni får ingen bra kritik , Och element håll käften ist :)
dahabow P16: Skäms du inte? fy va dåligt, sluta rappa, du är så kass att till och med Element är bättre och vill spela någon jävla judas och slicka ditt arlse och bygga upp sin fan base. Jävla sopa
haha, satt du och sket när du spela in detta?
För kass för att svara på... och när har jag myttat? och om vad... de e du som e myttarn !
JMH-sound.se check it out!
Slut o lägg ut då fall de är så? Haha har ni inte märkt att ni får kritik fall ni inte dissar. fall ni ska dissa ska de vara för nått också tkr jag.. Skicka till varan på msn ist för här är de ingen annan som bryr sig , eller jo men ni får ingen bra kritik , Och element håll käften ist :) haha hålla käften? :o
naaw, snällt ;D
pröva att göra de samma Moffen ;D
dahabow P16: Skäms du inte? fy va dåligt, sluta rappa, du är så kass att till och med Element är bättre och vill spela någon jävla judas och slicka ditt arlse och bygga upp sin fan base. Jävla sopa haha, spela en jävla judas o slicka hans arsle? haha kom du inte på något bättre att skriva? :(
naaw, men sure vi säger så :D eller så är jag en av de få som iallafall ger kritik,
men ärligt talat mannen, sluta snacka.. o bygga upp min fan base?
skiter la i fame o allt sånt, jag kör för jag gillar de,
men lilla hora, bara stäng din käft :)
Haha element börjar gå seth dee's spår xD OCH HAN ÄR STOLT ÖVER DE!!!! XD
Element : Ta dig inte vatten över huvet mannen, hora? Vi får se vem som är hora, när vi ses
ey yo brorsan fett flow di kickar de najs maaaaan!!!! herregud alla rapper o wannabe´s lägg ner ghetto snacket/hiphop snacket låter bara skämit, allvarligt. och de e sant vad elements säger o listan han gjorde och whoa har tappat sitt roliga,och alla bra rappers finns ej kvar här längre, men det är väla kul att en del försöker o vill börja med musik, Men det finns ju alltid folk som gillar att trycka ner andra för att själva må bättre. själv bryr ja mig inte ett smack! ja besöker denna sida kanske varannan månad knappt d eens. aja.. .