Du döööööööööödar han mannen ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Mixa om hela låten och sänk acapellan lite så blir det nog jävligt nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar :), ska se va jag kan fixa ^^
Nejnejnej, detta var inte bra alls. Lyriken gillades inte, och mixen ska vi inte prata om. Det låter som att du har spelat in på Seth Dee's datamick? Förjävligt helt enkelt..
Graffare
2010-08-30 18:33
Bara jag som tänkte på Lil' Al Fadji?
-
Vadå svar på tal? Du svarar ju inte på ett skit han säger i sin diss? Hur fan kan det då vara svar på tal? Ah seth är lika välkommen å svara påt. För båda ni verkar ha det jävligt svårt med å veta vad svar på tal betyder..men bortsett från det så va de inte bra..nej. Samt onödigt /R
Coastin' Chucks!
Dåligt som fan ! värsta jag hört på länge och ja downloadar minst 20 låtar om dagen och du hamnar på botten ! Skulle vara bättre fall de inte var så att du hjälpte bajt dee! DU SUGER! snask!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ae fyfan..
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!
hahahah du var lika omtyckt som seth horan ser jag ;) För det första , svagt av nikki att behöva backup bara för att han (som vanligt) förlorar en battle.. för det andra , som jag sa skulle han bara få med sej nån sunken b-rappare.. och för det tredje : Hör inte ens vad du säger, talar du nåt påhittat språk eller är du bara allmänt sämst på att mixa? Och dina flowmissar ska vi inte ens gå in på... ackack du stackars lilla prinsessa..Nikki och element: fortsätt med det ni är bra på istället: att suga kuk :) //KnotaN
www.soundcloud.com/knotan
KASS !! ................ Bara nikki som gillar det ! haha ! KASS !!
haha, lame.se? Whoa.nu ftw ;D vänta vänta.. såg inte va ni skrev.. såg mer bara bullshit :D först o främst, försök träna "nybörjare" istället för att kränka :) o jo vad mer? hmm, vi kan ju börja kolla på er, hur bra va ni i början?, ärligt talat.. ni va säkert sämre än mig, så tips till er alla Whoa Fuckers! 1: Väx upp, sluta ta eran "karriär" som ni inte har så allvarligt, 2: Pröva att hjälpa till istället för att kränka, på detta sätt så kommer ju inte rapparna försvinna, så som de flesta gör?, för hur många svenska kända finns de?.. hmm.. jao.. man kan la räkna dom stora på fingrarna, o de e nog pga sånna som er, som trycker ner o kränker o inte låter dom nya få chansen att bli bra. så vet ni vad?, Idc.se :) så Whoa.nu, go fuck ur self and get a life :D
hahahaha vilken tönt, spela roll om du är nybörjare eller erfaren rappare, du suger i vilket fall :) Och om du nu är nybörjare, så borde du haft hjärna till att inte börja med dissar, eftersom du enbart kommer bli hatad när du släpper sån där dynga, se bara på seth, sveriges mest hatade rappare som inte ens kan skriva sina egna rader utan bajtar!
www.soundcloud.com/knotan
säger som tobbeksowhaat
ae fyfan..
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
hahahaha vilken tönt, spela roll om du är nybörjare eller erfaren rappare, du suger i vilket fall :) Och om du nu är nybörjare, så borde du haft hjärna till att inte börja med dissar, eftersom du enbart kommer bli hatad när du släpper sån där dynga, se bara på seth, sveriges mest hatade rappare som inte ens kan skriva sina egna rader utan bajtar! Snälla nån det angår dig med, varför fan sitter du och vaktar deras tråd och skriver mer i deras tråd än va dom själva gör. Du är inte mycket bättre själv. Står inte på någons sida för båda ni verkar vara utvecklingstörda. Först å främst smart å säga fuck whoa och att du inte bryr dig..varför fan lägger du upp ditt shit här då för sebbe? C'mon tänk dig för innan du snackar. Klart som fan du bryr dig annars hade du inte kommit med ett sånt svar. Och den du dissar verkar också vara missfoster. Runkar mer vid eran tråd än va ni själva gör..eller a du. För knotan, du fick en diss thats it. Och för att folk hatar på den så ska inte du behöva lufta upp dig, sitt ner din fjant. Du skämmer bara ut dig när du är helt besatt av deras tråd och visar själv att du är så himla osäker på ditt egna du samt ditt rappande att du behöver bekräftelse från andra om att denna killen var kass. Vet du väll själv eller. Du suger lika mycket.
Vill du ha kritik seb? Allt på låten va kass, din machoattityd du försöker utspela är inge bra alls. Anledningen du har till å dissa snubben är inget heller. För försök inte spela hjälte. Mixa bättre och lär dig att flyta med takten istället för att hacka med den. Sen så är inte datamicks ljudet någon hitt direkt men man måste börja någonstans. Men lägg ner dissandet för ingen av er kommer med " svar på tal" du svarar inte på ett SKIT han säger därav är ordet du använder i din låt bara pinsamt. Fel ordval. Att ha svar på tal innebär att du ska ha SVAR på tal inte snacka massa bajs om ditt crew hit och dit. Du skrämmer ingen. Enough..
/ R
Coastin' Chucks!
hmm, tack Emad, och yeah.. jag försöker bättre mig med mixning :P övar fortfarande xD.. men.. hittar ingenstans där man kan lära sig, så försöker lära mig själv :P och yeah, är inte den som dissar ofta, men orkar inte ladda upp de andra här -.- för vet redan va man får för kritik ändå -.- men men tack iallafall för svaret
säger som du element, tungt att du var skön å backade mig i denna diss... men som sagt som jag har märkt så hatar alla dissar här på whoa och däremot hatar dom "mig" och det skiter jag fullständigt i, för dom flesta här på whoa suger exakt lika mkt. säger inte att jag är en utav dom bästa för jag har mkt å lära mig jag med, men hatar när folk bara hatar å hatar å hatar i varenda jävla tråd! Jag ska lägga ner allt inom dissar nu har en massa annat shiit på g med tlx Element men lägg ner å säg att ni är så jävla mycket bättre en andra å ge fan i att kommentera då. Man lägger upp låtar för att man vill ha kritik inte att folk ska skriva "du suger, du är kass, din mamma är slapp" Och skiter väll jag i ifall hon är det eller att jag suger, jag vill ha kritik vad jag ska träna på medmera.... tillbaka till din diss igen, jag diggade den å enligt mig så tog du Knotan, sen får ni andra säga vad ni vill!!!pz element brow!!
dude.. vadå att du inte gör dissar ofta? du lever på det, de är det enda du visar mig hela tiden? stå för din sak mannen pejjs out
WWW.BASSMUSIK.SE !
är inte lidboom seth dees polare ? haha t.o.m han tycker ni suger :S hahahah .:D knotan tar er lätt . han skulle kunna lägga en rad å ta er hårt ;)
är inte lidboom seth dees polare ? haha t.o.m han tycker ni suger :S hahahah .:D knotan tar er lätt . han skulle kunna lägga en rad å ta er hårt ;) Känner han sen förr, men gillar inte hans låtar så mkt ! måste säga va jag tycker !
säger som du element, tungt att du var skön å backade mig i denna diss... men som sagt som jag har märkt så hatar alla dissar här på whoa och däremot hatar dom "mig" och det skiter jag fullständigt i, för dom flesta här på whoa suger exakt lika mkt. säger inte att jag är en utav dom bästa för jag har mkt å lära mig jag med, men hatar när folk bara hatar å hatar å hatar i varenda jävla tråd! Jag ska lägga ner allt inom dissar nu har en massa annat shiit på g med tlx Element men lägg ner å säg att ni är så jävla mycket bättre en andra å ge fan i att kommentera då. Man lägger upp låtar för att man vill ha kritik inte att folk ska skriva "du suger, du är kass, din mamma är slapp" Och skiter väll jag i ifall hon är det eller att jag suger, jag vill ha kritik vad jag ska träna på medmera.... tillbaka till din diss igen, jag diggade den å enligt mig så tog du Knotan, sen får ni andra säga vad ni vill!!! pz element brow!! Word!
Bror, har några feta på g, vill ha dig i dom :) men smsa eller kontakta mig på msn så snackar vi mer ;D
och lugnt bror, så klart jag backar dig om de är något :)
Pz seth Brow!
word element bror ;D
Drar snabb kritik då: För hög accapella på vissa ställen, låter som den åker upp och ner. Svårt att höra texten tyvärr. Men det låter som du kan, men inget jag skulle lyssna på fler gånger då jag hatar dessa jävla dissar på whoa.
Whoa.nu ftw ;D vänta vänta.. såg inte va ni skrev.. såg mer bara bullshit :D först o främst, försök träna "nybörjare" istället för att kränka :) o jo vad mer? hmm, vi kan ju börja kolla på er, hur bra va ni i början?, ärligt talat.. ni va säkert sämre än mig, så tips till er alla Whoa Fuckers!för det första, med den attityden vill ingen träna dig?
för det andra är det aldeles för mycket dissar på den här sidan..
sätt dig ner och gör en seriös låt, lägg ner tid på texte, inspelningen och mixningen så kan jag ge dig konstruktiv kritik.
dessa opersonliga dissar är bara pinsamma i längden
Ni kallar det här en diss? Gör då så man HÖR vad ni snackar. Mixen är undermålig, val av beat kunde ha blivit bättre. Tror nog KnotaN tar er.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
uhm... nä. Ja har inte något vettigt att säga om detta.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.