[Audio] F The Rex - Som Det Inte Fanns Tid Har släppt en ny låt som heter Som Om Det Inte Fanns Tid.Rapp: F The RexText: F The RexProducerad av: DB RecordLyssna på låten här!Text:ReffJag springer som jag sprang för mitt livSpringer som det inte fanns tidSpringer mot mitt mål, men vet inte vartvart jag skaVersJag måste fortsätta söka och finna min vägFör varje dag går jag och drömmer om det härAtt kunna leva på det jag gör såkallat min rappOch varje dag kommer jag längre ju mer som jag lärSå jag vässar min penna, greppar mitt blockSkriver ner verser tills allting tar stoppSen springer jag bort till största scenenträffa mina fans har stämt möte med erJag börjar finna min stig vilken väg jag ska gåFör jag har kommit mycket längre än vad jag gjorde igårMen folk försöker stoppa mig och allt som jag skaparMen jag springer ifrån alla haters som älskar att hataSå jag kommer alltid springa efter mitt egna spårFast jag inte hittat den ska jag fortsätta leta påSå det är så det går, när jag gör det härFör jag kommer alltid ta min egna väg såVers 2Så mycket saker som jag måste göraSå lite tid som jag har över att dödaSå mycket skrivande och så mycket att övaMåste springa snabbt så jag kan vara ledig på lördagJag känner hur vardagen flåsar mig i nackenSom en best som jagar kött som han kan skölja ner med sitt vattenMen jag börjar bli trött, så jag dricker mitt kaffeFör att sedan fortsätta bli jagad resten av dagen och nattenDet känns som att en anabola snubbe står och svingarOch kommer träffa mig med högern om jag inte kan springaSå jag måste springa, hur långt som helstTills jag funnit mitt mål och kommit hemSen kan jag softa, i min sängOch bara ta det lugnt igenLyssna på låten här!Tack på förhand