I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] KnotaN - Slaktad (DISS SethDee)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-08-25 22:54

[Audio] KnotaN - Slaktad (DISS SethDee)

Så jävla trött på den här bajtaren alltså!
Skiter i om han svarar eller inte, här är en diss jag flummat ihop i hans ära! Killen kallar sig för "Seth Dee", tror det är latin för "hundskit" :)

KnotaN - Slaktad (SethDee DISS)

Finns att lyssna på
http://www.myspace.com/knotan054

Nedladdningslänk:
http://www.speedyshare.com/files/23959156/KnotaN_-_Slaktad_SethDee_Diss_.mp3

Och även på YouTube (ASDÅLIG kvalité):

Håll ögonen öppna på http://www.myspace.com/knotan054 ,
nya låtar kommer ploppa upp lite då och då nu framöver!

Fridens! //KnotaN

www.soundcloud.com/knotan

2010-08-25 23:24
Bortkastad tid bror.

2010-08-25 23:28
du va lika dålig som han.
soundcloud.com/jerrones

2010-08-25 23:41
Kmp: I know, stör mej på grabben när han bajta rader av mej så slängde ihop detta bara :) Jerraaa: Nu får du allt förklara din kritik lite mer, vad var så dåligt enligt din åsikt? Eller äre bara att du tog åt dej när jag dissa din "homie"? ;)

2010-08-25 23:46
haha, jag tyckte de lät kasst, din text va fjantig, din rap va dålig och ja jag vet vem seth dee är men jag kan tala om för dig att jag är långt ifrån hans homie, jag tycker han är skit kass och fjant.

lägg ner mer dissandet istället och gör lite musik om ni ska.
soundcloud.com/jerrones

2010-08-26 00:10
Eroz backar upp Seth dee ! Skiter i om han suger elr baitar, ska sätta dig på plats:

2010-08-26 00:24
Hubbla: True story, detta är inget som jag lagt ner mig allt för mkt heller på, men kommer mer genomarbetade grejer framöver också så don't worry! Tack för att du tog dig tid o kommentera iaf! :)
Djbreath: Då undrar jag varför Eroz skulle lägga ner energi på samarbete med en b-rappare som seth dee som inte ens kan skriva sina egna texter? Och, är det du som är eroz på nytt whoa-acc eller?

2010-08-26 00:28
Det är inte eroz jag vill bara veta vem utav dej o eroz skulle vinna:då

2010-08-26 00:32
För det första hade jag inte beefat mot Eroz, för det finns två personer som hjälpt mig med musiken sen jag börjat, ena är eNjoY, andra är Eroz, och Eroz hade nog vunnit i en beef, men seth skulle aldrig få med sej en så bra rappare på sin sida!

2010-08-26 14:27
hahaha, seth dee är så jävla 2009
Rappare

2010-08-26 15:24
alltså nikki, eller nicklas johansson som han egentligen heter.
han brukar sitta och lyssna på alla dissar som han har fått
emot sig, jag menar liksom han brukar riktigt lyssna på dom!

Jag brukar också lyssna på dissar mot mig? I alla fall dom som är någorlunda bra / bättre än vad jag kan.
Wurrup?

2010-08-26 17:39
Makke: Haha word, seth dee är lika fake som michael jacksson's näsa xD Underhållning: Vad har det med min låt att göra?

2010-08-26 17:49
grym=)
15 bast inge fjortisrapp hah

2010-08-26 20:33
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-08-26 21:02
Kalle-m-music: Thanx, inget seriöst men kommer bättre grejer längre fram :)
Nikki: HAHAHAHAHAHAH du är så otrolig.....t dålig !

2010-08-26 23:13
haha dennna var fett ffs :D... fast diggar mer när du inte gör dissar utan vanliga låtar =)..

urk orka baitharens bahitare Seth Dee xD ens värt slänga ut tid på han igenkligen?

vi vet redan att du smeker honom hårt. när du bara andas ;)..

men iaf.. du tog detta vilket fall xD

pz

2010-08-26 23:39
Tack Darkis, kul o se att du diggar! :) Som sagt, detta var inget direkt seriöst, gjorde det mest för skojs skull ^^ Men kommer komma flera låtar inom kort, har dock inte bestämt mig om jag ska droppa lite då och då eller samla på ett mixtape, men i vilket fall äre bara att hålla ögonen öppna för jag är back in the game :) Peace!
Poet

2010-08-26 23:44
flowmässigt så vinner pinsamt nog Seth Dee
textmässigt tror jag att du tar honom

men ingen var speciellt bra.

it's a draw, kör en rond två vetja!
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2010-08-27 00:04
KnotaN : låter perfa. du kan både släppa mixtape och släppa lite låtar då och då ;) låter bra tycker jag ;P

2010-08-27 02:30
sant som kimp sa
Bortkastad tid

men men Flowet osv va det inget fel på . men en onödiga dissar som görs Tkr ja :)

BlesS / nysten
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2010-08-27 10:35
Tack för att ni tar er tid att kommentera boys! :)
Rappare

2010-08-27 10:58
KnotaN P20 Vill du ha en kommentar angående din "låt"? Visst. Man kan säga att den är värdelös redan när man ser ditt namn. KnotaN, vafan är det? Är du en rappare eller en cs-nörd liksom.. Texten är värdelös, simpla rim, tror jag inte hörde ett ända flerstavligt rim. Texten innehåller INGENTING. Vart fan är alla punches? Ditt flow är väl helt okej, du flowmissar i alla fall inte. Och förresten - Din mix är HELT värdelös. Låter mer som om du spelat in i en bastu.

Have fun.
Wurrup?

2010-08-27 11:15
Okej du slaktade han, men du behöver mer träning inom mixning, text mässigt och flow.

Men du lägger det bättre än han, no doubt.

2010-08-27 11:17
Underhållning: Såja, där har du riktig kritik! Angående namnet till att börja med, så har jag kallats knotan sen långt innan jag började rappa, så det har ingenting med att "låta som" en rappare eller cs-nörd. Ang det där med simpla rim och ingen flerstavning så kan jag bara säga att jag skrev ihop låten väldigt snabbt, och har inte fokuserat alls för att flerstava. Tack för att du tog dig tid iaf att ge kritik :)
MjR: Tack så mycket! som ovan sagt, vet att jag inte lagt ner så mycket energi på texten, och mixningen är inte den bästa pga en ganska dålig hemmastudio just nu.

Peace /K

2010-08-27 11:32
denna "beef" håller inte så hög nivå nej!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.