Bling Blaow - Damn vilken bra första låt! FAN vilket skönt beat, Du håller skyhög nivå på beats doktorn! Barnsligt Trasig - Har hört före innan tapet, den är soft! Dejta Mig - Bra låt boys, laidback south! Längst bak längst fram - Som Lex sa till mig, BEATET är helt sjukt, laidback detta med! Diggar reffen, verserna, denna var lätt topp 3 på tapet! ÄLSKAR ERA DIALEKT med haha. Passar Till Blodet - Även har bra beat! dock diggade inte jag denna som dom andra tyvärr :/ Sluta Ring - Catchig reff! Bra verser med. Lön Kör - Låter bra tycker jag! Dom Kallar Mig Trap - Grymt bra tycker jag! Bra flow, BRA BEAT! Min Mamma - Diggar Lex's värst mest! GÖRE GRYMT! Jag Vill Ha Allt - Bra avslutningslåt! Har lite brådska men lyssnade på alla låtar men bara kritiken som inte vart den bästa, relativt bra tape fortsätt köra era grejjer! NI HAR DÖDLIGA BEATS DOKTORN O TRAP! Fattas bara en remix på I Rep that West ( B-Town Down )! haha BIG UP BOYS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.