[Video] Mao #Mentol,Änglalik,Smazk# förband åt pato pooh
Tjenna, Igår hade Mao Sin första spelningen tillsammans, och allting finns dokumenterat på film.Plats : Årbyfestivalen #Eskilstuna #kolla in de på http://duvetintee.blogg.se/2010/august/mao-mot-alla-odds.html Vi har sjukt mycket mer på g, och en heeel del spelningar bokade, så det kommer och komma så mycket mycket mer från oss ! Må bäst //Mao
Keep rollin boys!!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
ängla e tveklöst bäst, tycker du ser naturlig ut på scen. de syns att du trivs ! :) btw, tappar ni er i lyriken i 2a låten? eller de ska höras så ? ^^ aja keep it up boys
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
de va riktigt najs faktiskt ! :) Tkr som dizzy att ängla såg mest självsäker ut. Men ni andra gjorde också bra ifrån er :) Keep it up
tack grabbar! dizzy de ska va så ;)
Ängla var tyngst, utan tvekan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeaah
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tvär soft! Diggar låtarna. Fett najs att ni kommer någonstans inte alls många här på whoa som gör det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sry för dubble post, men släps dessa låtar snart eller! Dom är överfeta
Änglalik va den enda av grabbarna som kändes bekväm på scenen.. Första killen som rappar på klippet kändes lite stel och lite osäker på hur han skulle röra sig.. störde mig också på att han kollade bort mot sina gruppmedlemmar varenda gång han skulle få hjälp med addsen, lite som "grabbar, glöm inte att jag måste andas nu, så ta mina sista ord på denna raden", gillade inte! Tredje killen va bättre, men fortfarande ganska beige, fast de kanske beror på att du inte haft så många spelningar tidigare? Kommer nog bli fett om ett tag, för duktiga på rappen är ni allihopa. Mer kärlek till ängla som bär upp showen! bra power, närvaro och mest taggad, riktigt bra. Gillar hur du kör pekfingret över micken precis som jiggaman också. Ta inte min kommentar med en sur min nu ni andra i gruppen, skriver bara ärligt hur jag uppfattade klippet, och det borde uppskattas mer än rena hyllningar och att det inte kan bli bättre, för de kan det alltid. Men ni är långt framme på vägen!
Detta är min forumsignatur
ängalik var den sköööönaste ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tycker det lät skit bra! Ni såg ut att ha kul. Låten Ge mig lät skit tung!
/ÄNGLALIK
Thanx boys :) Vi sliter som djur, och kommer fortsätta göra de !P-Lex : Du har rätt i de du säger en hel del, att addsen måste fyllas, och på första spelnigen som grupp, vill man alltid att de ska gå så bra som de bara kan "Vilket ja tycker de gjorde för att vara första" .. geff har mest scen vana oh de vet vi alla i gruppen, därför e de så otroligt skönt och ha med honom, för han Skiter i och gör sin/vår grej , Vi hade skit roligt, och alla tre ser redan fram emot nästa gig, som kommer bli mkt bättre framfört ! Tack för kärleken håll huvudet högt //mot alla odds
Säger som dom flesta här, ängla såg mest självsäker ut på scen! Tobbe, du har utvecklats som fan på sista tiden, o det är riktigt kul o se! Som grupp är ni riktigt tunga, och med tiden kommer ni bara bli tyngre och tyngre så keep it up boys! Fridens //KnotaN
www.soundcloud.com/knotan
Tungt, ni fick med er publiken tycker jag det lät som, fett fett :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Tack för kärleken ! :) P-lex : Om de va mig du mena som "kanske beror på att du inte haft så många spelningar tidigare?" så har du rätt, de va min tredje spelning någonsin, och första på över två år :P Tack för kritiken, uppskattas! :)Bless!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
som många säger så geff tveklöst bäst av er tre, antar att det beror på att han hållit på längre en er andra två. Och i mina öron/ögon så e ängla för bra för er andra två;) skulle varit grymt att se han med några mer vana,duktigare, kändare rappare:) No hate, just sayin;)
Känner inget hat, Han e bra på de Han gör, och Vi e bra på de Vi gör.. Sen e de frågan hur mycket man kan utveckas,inte bara i sig själv, utan även som grupp ..Och där har vi redan"på drygt en månad" Växt som ogräs med varandra.. Allting kommer med tiden :) Bless
grymt tungt Mentol - Änglalik - SmaZk tyckte alla gjorde en sköön shiit ni hade fett sköön feel på chen som sagt man får inte looken på en gång men ni röjde som djur första låten tung som faaan andra låten fett grym och fett som att ni fick sån vibe på beatet Mao clicken är här för att stanna hojta när ni behöver nästa dojja bless Gab.