[Audio] MD-nederbörd http://www.speedyshare.com/files/23702378/Nederb_rd.mp3Nämen hallå där! Har aldrig vågat släppa nåt jag knåpat ihop tidigare, men tyckte att det var dags nu.. Skulle uppskatta lite konstruktiv kritik! Är bara en snabbt inspelad session, så ta det för vad det är!Beat: Snowgoons-rainingRap & "mix": Jag!har aldrig varit som dig, aldrig likadanlika barn leker bäst o jag leker tji med fitterlika bra att du drar, lika bra att du stickerkommer aldrig ge dig handen du får fingret i mittenkommer aldrig att bli vänner det begriper du välså varför sitter du där o är besviken igenatt slicka röv och gå i led, dina meriter min väninga meriter som nämns när jag beskriver en vänjag vill ha blod svett o tårar du har smink o plastjag hörde dina låtar men jag minns dom knapptjag skulle kunna skriva hits men aldrig leva med skammendå gråter jag hellre hela vägen till bankendu är en fitta vänder kappan efter vindenjag vänder kepsen bak o fram så den inte blåser av o springerrakt mot stormen, fuck glitter o glamourJag ska gå igenom regn, jag är klädd i galon