Kroppen är hackad, tillplattad och nackad Försökte zickzacka men kulorna dom smattra Han är en råtta men blir stampad som en kackelacka Exploderar som Katla, backa Sluta kackla, jag slaktar din klan En rap-veteran, du har sett mig på stan Håller fortet som ringaren i notre dam Verbala ritualer letar efter offerlamm --En Haninge falang Med verbala kulspruter tar vi över vårat land Klick klick bang --Packa ihop ditt shit och stick när du kan Yo skjuter mig fram när jag får slut på talang Ställer mig vid Soc med en luger i min hand Bryter band, bränner broar och kåkar Bryter armarna på horan som bråkar Han snackade tufft men jag synade bluff Kippar efter luft när han ligger i min skuff Katt och råtta, det här är varg och lamm Rackablam när alla lammen kommer fram Ingen rök utan eld och det ryker ända hit Folk flyr i panik jag dyker upp som en kniv Håller skutan i takt, det slutar i slakt Dom kutade snabbt från en skjutande Chuck --Varenda svin kommer höra --Väcker liv i dom döda Räkna med mord, alla skallar faller här Dropkick, uppercut, skalle och en jab Krossad på mitten när jag spottar på micken Jag kom, såg small som åskan och blixten Vänder ut och in på MC's punkt Rullar in dom i mattor som o rulla på en blunt --För listan är lång Siktar in mig på dom och jag missar inte nån Alla droger, du vet att jag packar dom Och jag ser att ni vet vem jag snackar om