[Audio] Brynto ft Empati - Mörka stunder
Shuee, Ny låt med brynto som ja har lagt ner många timmar på.. Hata eller digga, Peace ! För bättre kvalitet -->http://www.speedyshare.com/files/23509617/Brynto_ft_Empati_-_M_rka_Stunder.mp3 Intro... Ja vill leva mitt liv, kunna känna mig fri o jag chippar efter andan frammåt till nya kliv..Brynto Vers... Mörka stunder som ja röker bort dämpar ångesten me hjälp av en holk tappar bort hela dagen de som ja väljer dagen e fest hela veckan e helgen (hela veckan e helgen) hjälp mig hem försöker ta mig igenom men bron e stängd mest mängd i knas men knattar och går berättar på beat vill att alla förstår öppna sår som aldrig verka försvinna min krigande vardag me stormiga vindar vill kunna finna glädjen att kunna le brynto ifrån västerort orkar inte mer (orkar inte mer) bara faller tillbaks mörka syner panik hela dagen e knas sida efter blad helt vilsen på stigen skadad i själen o hela kroppen liderEmpati Reff... Jag vill leva mitt liv, kunna känna mig fri och jag chippar efter andan, frammåt tills nya klivEmpati vers... Mörka stunder här i örebro, allting som vanligt cashen är slut o på bänken är ja trasig bakis, undrar vad som kommer hända fredan vart för mkt så vi blossade femma klart man knattar & letar, ( vart ska ja gå ) vägen blir knas mannen vart ja än går helvetet brinner hoppas att nån kan höra mitt ord lever kvar o vafan ska ja göra? pallar inte kriga längre allt är knas min vänner min familj snälla jag vill tillbaks ja har sår som aldrig kommer läka och ja hoppas att ni finns där en dag så ja slipper vara när ja ska vila i min grav jag är ensam,skadad i hopp om en framtid brynto vid min sida,ey här är våran sanningEmpati Reff.. Jag vill leva mitt liv, kunna känna mig fri och jag chippar efter andan, frammåt tills nya kliv
My doctor think my eyes are bleeding