Precis, texten syns i videoklippet.Här Ett skilsmässobarn utklädd till man jag är kvarlevan av en utbränd romans när morsan fick stryk då skruva jag upp volymen jag kunde dra mig undan till skillnad från min syster som tvingades se på medans pappa höjde handen hon grät förtvivlat när mamma tappade balansen jag satt i sängen i rummet intill det vände sig i magen & jag frös till is då när jag hörde hur min syster, bara 5 år gammal gråtandes säga -snälla slå inte mamma!.. jag vred upp volymen för att slippa hörat men då slet han upp dörren & slog mig över ögat jag var liten & klen, han var en fullvuxen man han tröck upp mig mot väggen & höjde sin hand åren gick & vi levde med en kvinnomisshandlare nu höjde han sin hand men då fick jag tag på en hammare.. - Bakom stängda dörrar kan man höra hur lögnerna börjat surra det kan vara din granne eller skolkamrat du kanske bor vägg i vägg med nån som inte mår bra - Från ett besöksförbud till ett hemfridsbrott mamma gömde sig i rummet när han trängde sig på jag fick ställa mig i mellan, var så illa tvungen -jag hade lika gärna kunnat blivit huggen.. psykosen var kraftig & han vägrade gå nu var polisen på väg, den här killen behövde vård, några goda råd & låsas in nått år så att familjen fick andas, samla sina tankar bygga upp allting igen som hade ramlat men knappast mamma hade fastnat -jag tappade facklan. en annan var tvär, jag hade hamnat på glid min nästa station vart en fosterhemsfamilj livet rann ur mina händer, snart hade jag ingenting & då undrade man varför jag hade blivit aggressiv -farsan satt på kåken, när han var hemma då söp han & morsan valde bort mig för ett blåslaget öga.. - Bakom stängda dörrar kan man höra hur lögnerna börjat surra det kan vara din granne eller skolkamrat du kanske bor vägg i vägg med nån som inte mår bra