[Audio] Antee ft. Pinter & AjdiiN - Sommardagar (2010)
Skönt sommartrack från oss , inspelad hos ajdiiN och även mixat av honom. Skänk gärna kommentarer :D Vers1: antee solen skiner igen, vi tömmer spriten ikväll och jag tar bussen in till stan o sen glider vi väll det blir en cider min vän jag bara halsar den vi kan typ dansa sen innan jag valsar hem o när vi festat hela natten går vi hem till min säng där vi kan skapa något hett och du är elden i den och vi köper sommar kort och vi åker genom skåne vi hookar några brudar och sedan ska dom få de det är så jävla varmt drar till hamnen för ett nattbad min hjärna har lagt av, för att jag inte drack smart klunkade allt snabbt, tills min hals var - glödhet sen låg jag i nån buske det va där jag söp sen sen så vingla jag längs vägen, hör att nån sen skriker "akta var du går" så landa jag med en smäll i diket älskar denna sommaren för alla sjuka brudar på fester hela sommarn vill dem bara sluka kukar AjdiiN Ref: Sommaren är underbar långa varma dunderdar Solen den skiner och alla ler inget får humöret att falla ner Vers2 Pinter: Jag kallas ner.. av några fulla balla dårar bah försök o skrämma mig , det är för varmt för kalla kårar "jalla gå fan" skriker snubben snabbt efter vi käkat antee du borde lära dig att det är äckligt att kräkas han spydde färdigt men han sprang fan och slog nån sen och kalla alla våra grabbar drar till bo01 vi nattbadar kan knappt skada med en slampa i sanden o alla undra varför besim tar med lampan till stranden gräset e grönt, vi har öl, och vi älskar knull För att jag ska bli packad så är kylväskan full nån snubbe klättrar runt, resten njuter av vädret besim skuttar runt som lille skutt o bjuder på glädje vi lever livet super och bara skyller på cider så vi tar öl vi drar o fiskar typ som gyllene tider varje morgon e man bakis så man inte orkar me nåt snacka om att leva livet nu när sommarn e kort AjdiiN vers3: sommar och sol, hur härligt är det/ Så underbart o skönt med det fina vädret/ Kan bara njuta och luta mig tillbaka/ Med något kallt i handen, så gött det kan vara/ Har längtat till detta, har överlevt vintern/ Vill umgås på sommaren inte istiden/ Fuck det kalla, vill ha värme varje dag/ Vill känna sommarluften i mina andetag/ Jag vill må bra, jag vill stå kvar/ Jag vill finnas då solen går upp varje dag/ Tänk dig att bara leva med vintern, fuck you/ Bli sjuk och förkyld det låter bara ha tjoo/ Sommaren gör mig frisk, det ger mig liv/ Vintern är mörk och trist men ge mig lite tid/ Att få säga att sommaren är bäst/ Med sommar i blodet är livet en riktigt fest/
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335