N uppar jag den här tråden för nu vill jag att Whoa ska lyssna på Äkta Hip-Hop musik! Nu till recension!Sära på benen: De här är bra start i hela EP. Diggade beatet, nice flow och helt sjuk lyrik/rim! :D Den får 8/10!Dold Vers (Hidden Track) : Nice track! Har inget mer att säga. 8/10 Fat Girl: Haha, Äntligen en låt till alla brudar som behöver inte vara så small/snygg för att vara vackert! haha Nåja, bra flow, soft beat/hook & ganska bra rim! 8/10 får den.Min Brud (Hidden Track) : diggas. Nice beat, rap, flow. Ganska bra lyrik! 8/10 får denGe Mig Trumpeter: Bästa track i hela EP! Älskar melodi i beatet så mycket plus lyriken! XD resten av bra! så 10/10 får den.Varför lämnade du mig: Soft beat! Lyriken talar sanning, också är de nice. Nice flow m.m. tungt avslutning hehe. 7/10 får den.Bobby Brown: Kvinnomördaren!!! haha! Tur att hon överlevde. Nåja, låten är bra, men inte bästa som track nr.5. 9/0 får den.Jag fick Trumpeter: Helt okej outro. orka inte skriva kritik om den. så 7/10El Pollo Loco (Bonus): Har sagt de förr men orka inte säga de igen. 9/0 får den.Betyg: 8.5/10 får den. Bra jobbat man! :) De här är verkligen snuskig shit! Ser verkligen fram emot Musik video + Sextape Vol.2! Keep it up, Mel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.