I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Änglalik (ft.Mentol) - Älskar våran lögn -I love the way you lie REMIX

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2010-07-14 20:46

[Audio] Änglalik (ft.Mentol) - Älskar våran lögn -I love the way you lie REMIX

Remix på Eminems låt I love the way you lie
spottar med Mentol bara spana in
finns inget mer att säga.

Änglalik (ft.Mentol) - Älskar våran lögn (Eminem I Love the way you lie Remix)

Rappare

2010-07-14 20:55
kan väl tillägga att jag som har mixat
jag som spottar första versen Mentol på andra sen jag på sista versen.
Poet

2010-07-14 21:00
Oouf :D Fan va tööng låt gubbz! Kul att ni är back on track =) Beatet är juh Awesome , Sköna flow , Softa texter allt är niice.. Finns inget o klaga på alls :) / one
 @ Defunctus bitches

2010-07-14 21:00
helt okej faktiskt, men gillade inte när du "sjunger" , så hörs det bara i högra högtalarn, men annars var det ganska fint faktiskt :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-07-14 21:03
Fett Ängla att du varierar röstläget lite och kör lite melodiös-rap här. Låter bra!
Mentol, helt okej också. Men lite tråkigt flow ibland, vilket Ängla hanterade bättre.

Fortsätt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Rappare

2010-07-14 21:07
låten är rätt så snabb meckad, mentol kom förbi hos mig skrev sin text på 15 min o reccade, men kul att ni diggar skiten iaf

2010-07-14 21:13
Beat: Blev lite förbannat att ni kör både fan made (verser) och orginella (refräng) i en låt. Skulle vart roligt om ni kör riktiga instrumental (om de finsn någonstans) istället för fan-made. ogilla :(

Änglalik: Du lägger fett som vanlig.

Mentol: Helt okej vers.

Betyg: 7.3/10 får den. Kan ni lägga upp texten för oss?

Keep it up guys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-07-14 21:29
 @ Defunctus bitches

2010-07-14 21:55
Fan vad ledsen jag blev i ögat när jag såg rubriken, har skrivit på denna hela dagen... Men denna var väl fet, får se om jag gör min version! :P Peace /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!

2010-07-14 21:59
riktigt fet låt .. digga änglalik s verser som fan mentol la de också skönt :) big up !!!!!!!!!!!
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs
Rappare

2010-07-15 02:16
tackar! sjukt fett att ni diggar!

2010-07-15 02:21
Ängla gör det fet! Kul och höra något annat än samhällskritisk musik från din sida, blivit så mycket sånt på senaste tiden..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-15 02:39
Kul att de gillas... Håll ögonen öppna, Annars ser ni inget ! MAO CLICKEN
Rappare

2010-07-15 11:33

2010-07-15 11:49
Brushan dödar :) Mentol snäppet under brushan men skön vers fan :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2010-07-15 11:51
TUNG SOM FAN! Peace

2010-07-15 17:48
Detta sparas, älskar orginal låten och denna satte sig direkt också! Ser upp till er båda så riktigt kul att ni börjat droppa tillsammans! Ängla: du lägger ditt lika kungligt som vanligt med ett dödande flow, och big up för varierande röstläge med! Tobbe: Du vet att jag älskar din röst och din lyric, så jag har absolut ingenting att klaga på!
BIG UP!

Fridens /KnotaN
www.soundcloud.com/knotan
Rappare

2010-07-16 13:37
tack så mycket

reppar eskilstuna clicken Mot alla odds (MAO)
theese days som består av (Änglalik,Mentol,Smazk)
och Illegalbeats som proddar.

2010-07-16 19:06
Aa de e nice :) Kul grej Ängla att du skrev de där om MAO kl 13:37 ;P Elit Nöööörd :P
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2010-07-18 15:31
Riktigt bra låt!
Bra lagt av båda :D!

2010-07-18 16:20
faktiskt bra remix av låten. dock håller ja med som ngn sa att de e sjukt bull att den e både orginal o fanmade. men men.
denna låten diggar ja tyvärr bara ängla, du levererade så mkt skönare o bättre. där ja tyckte mentol va lite tråkig.

ni klår ju inte orginalet men de va helt okej! passa lyrik! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Sångare

2010-07-18 19:23
Nah asså.. Nu e de ju så här att ja älskar orginal låten.. I mina öron så funka inte detta alls som en remix.. Hack i beatet, knas ma klipp, å mentol funka inte alls på detta. Du gjorde väl din grej bra ängla. Men ja måste va ärlig på de här. Du gjorde de grymt nice me air planes. Men detta gick inte hem.

2/5.

Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Rappare

2010-07-18 19:41
joshan, så kan det vara kan ju inte bara pumpa ut sjuka grejer hela tiden (ironi)
kul att du checkade iaf.

2010-07-18 22:26
Sant.. Ja kunde gjort så mkt bättre..

MEN

De kommer mera

MAO !

2010-07-19 10:31
efter som jag diggar orginalet sjukt mycke så blire svårt att digga denna!
sorry..

www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!
Sångare

2010-07-19 20:09
tur att ni båda verka förstå hur ja me :) Ängla, hojta till så vi kan hooka up nått nytt man! För jävla längesen nu ju!

Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2010-07-19 21:58
Första snubben...

Aldrig hört dig förut tror jag, fett skön röst fan, din mixning skulle finslipas lite så det var lite mer tryck i versen, jag diggar hur du flowar men det blir lite enformigt, man hör att du menar texten liksom det är inte tomma ord & jag diggar det, bra inlevelse, tycker personligen din vers skulle höjas lite så man hörde vissa ord lite bättre bara, bra text no doubt, älskar ju orginalet på denna låt men ni gör det faktiskt bra lägger upp det på ett helt annat sätt så jag diggar det faktiskt, vers två så varierar du lite mer flowmässigt, enligt mig... men som sagt, MER tryck i verserna så hade det varit fett som fan.. men jag diggar, överraskad faktiskt :)

(skriver lite kritik till den andra sen)

/
Sniskan

2010-07-20 06:36
Sparas garanterat, slänger förmodligen in på mp3n också.
Ängla, du la det fett som vanligt, förmodligen det fetaste jag har hört med dig. Aldrig hört dig Mentol, men du var skön att lyssna på.

Big up på denna!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic
Rappare

2011-05-03 20:38
Ny länk! :D