[Audio] OGboy & Ricco - Tellus Tjo , ny låt!http://www.speedyshare.com/files/23360508/OGboy_Ricco_-_Tellus.Ge lite KONSTRUKTIV kretik tack :)PeaceLyrik OGboy - 'Vafan menar du , att jag har problemhallucinerar pratar med mig själv som en schitzofren på LSDEgentligen skriver jag bara ner en sakI mitt textdokument som jag ska dela med avLustigt värre strävar jag mot världens prinsipOm dom inte vill lyssna så visst , jag bryr mig inte ett skitDet blir endå intimt när jag droppar bomber på beatsär nöjd med mitt liv sålänge jag får skapa musikVad tänker världen med ? det är en helvetes frågakanske kan lösa det med nån slags inlevelseförmågaDom som styr våran värd lider av psykopatiKan inte bete sig normalt och saknar nån empatidom bryr sig inte ens om våran värld fungerar som den skasålänge dom badar i ett stort och soft pengahavmen fuck dom , jag klarar mig självjag trillar ner med huvudet först men skyddas utav en hjälmSkadas aldrig , hur ont det än görgör det bättre för mig själv och andra som en taxichafförger andra en skjus mot ett mål medans jag fårbetalt på ett eget sätt om ni förstårREFF ;Vi är inte som in men det skiter vi iKommer bomba tills den dagen hela världen förstårFör ni vet hur jag gör, är forfarande ammatörKommer fortsätta tills vi har nått vårat målRicco -jag lever inte i något flash/för jag har inga cash/men gott om cnatch/när jag lägger ett scratch/jämfört me mig, äru riktigt waak/jag är påläst o lever i en trash/AD, värld där bomber faller kablash/syrgaser pajar våran atmosfär/människan står i skuld vi kan inte skylla bort de där/ni snackar om att rena utsläpp/massproduktion e rena krutet/mot våran värld som en gång mådde bra/utan samhällets samveteskval/koldioxid va äre för skit/hoppa upp på din cykel o cykla en bit?/jag ser den hela ironi/som finns i våran melodi/känn din sympati/tänk me lite logi/vill aldrig bli som ni/REFF ;Vi är inte som ni men det skiter vi iKommer bomba tills den dagen hela världen förstårFör ni vet hur jag gör, är fortfarande ammatörKommer fortsätta tills vi har nått vårat mål