Vers:1 för jag sitter här i mitt rum och jag tänker på allting ärligtalat jag vet inte om jag klarar någonting jaaa, jag har bråkat med mamma & pappa jag är ensam grabb, tack vare allt jag har sabbat känns som att mitt hjärta har slutat att slå fan också, jag tror att jag har fått en psykos jag är deppad kille som är helt jävla ensam och snuten är på mig, fuck jag är stämplad jag är ensam i rummet tomhänt och fattig abstinens hela tiden, så fuck till allting ...jag har ingen framtidsfantasi vart har mitt liv tagit vägen, allting har fallit varje andetag finner ja gamla tankar jag står på samma ruta när spriten ja halsar jag köper mitt weed som hjälper mig upp jag svävar som fan, när jag tänder min zutt REFF:x2 jag har gått vilse, jag vill komma frammåt jag är en ensam killeee, utan framgång ...jag går vilse bakom dimma o ljus jag ska ordna mitt liv o kämpa mig ur Vers:2 jag ser mig själv i spegeln.....vad har jag gjort? jag trodde jag var hård, men nu finner jag inga ord utan mina nära, så känner jag mig instängd vad ska jag ta mig till, utan något hem jag sitter helt ensam, vad ska jag göra? jag känner mig död, och det måste ni bara få höra jag har självmordstankar varje natt jag ska sova hoppas det inte händer, fast det är inget jag kan lova jag kan dö var som hälst, när som hälst, satt ni vet jag är trött på mitt liv fan jag orkar inge mer ni lägger bara skit på mig, vad som en händer jag som trodde ni var mina riktiga vänner jag vill vila i frid o bara läggas i en grav jag klarar inte av att vara utan mor och far jag har sårat min familj, jag har sån ångest jag ber om ursäkt (FUCK) jag har sån ångest REFF:x2 jag har gått vilse, jag vill komma frammåt jag är en ensam killeee, utan framgång ...jag går vilse bakom dimma o ljus jag ska ordna mitt liv o kämpa mig ur Vers:3 jah tårarna rinner, rinner för min kind jag mår inge bra, jag hamnar mot en motvind jag börjar bli blind, vad ska jag ta mig till jag vill ju bara ta mitt liv, och vila i frid jag har förlorat mitt allt o min stora kärlek en ärligt fråga? vah jag bara en lek? allt känns så fel, nu när man är ensam både hon o jag hade saker gemensamt jag filosoferar mig fram här i livet jag har suttit inlåst, de var den jobbigaste tiden jag tänker på allt, när man var ett litet barn allt var så bra, man slapp snutar oh allt knas det är därför..jag inte spottar glada toner jag vill ju bara dö, för jag har depritioner jag vill lägga mig ner och somna in i sängen kolla upp i himlen, för nu är jag en ängel REFF:x4 jag har gått vilse, jag vill komma frammåt jag är en ensam kille, utan framgång jag går vilse bakom dimma o ljus jag ska ordna mitt liv o kämpa mig ur
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@