I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Niz & Pap - You Can NOT Deny The Phatness (Nät-EP)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-07-04 01:33

[Audio] Niz & Pap - You Can NOT Deny The Phatness (Nät-EP)

Yoo!
Nu finns "You Can NOT Deny the Phatness" ute för nedladdning på http://www.p-a-p.se!! Som snart kommer putsas till och bli en ordentlig sida.
Här har ni tracklisten:
01. U Can NOT Deny (producerad av Icetail)
02. Try 2 Försök (producerad av Pap)
03. Menas Bitch! (producerad av Ruztel)
04. The War (producerad av Ruztel)
05. I Wish I Was a Kid ft. Rootz One (producerad av TZ beats)
06. Full Moon ft Rootz One (producerad av EasterBunny)

så ladda ner!! http://www.p-a-p.se
hoppas ni diggar!

Niz Myspace
Paps Myspace

Just nu har Niz fullt upp med sitt mixtape "Ur Sne Synvinkel" och jag med min skiva "En jävligt bra anledning till att leva". Det kommer inte dröja allt för länge innan det kommer.
Har även mycket annat på gång, ni kommer höra mycket av oss från och med nu!

Peaace

Oooooch ni som har missat så finns min "Djupt Nere I Skiten version 0,5" att ladda ner på samma sida!

(Inlägget ändrat av ramuz pga av uppningar 2010-07-16 21:04:51)

www.facebook.com/papmusik
www.p-a-p.se
www.facebook.com/menasmusic

2010-07-04 01:48
är allt för trött för att komma med någon utförlig kritik..
Men låter riktigt jävla fett !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-04 04:10
Lyssnade nyss igenom hela skivan, är både svängd och trött så kan omöjligt lägga en låt för låt kritik men fyfan vilken phatness!!!!! det bästa att tracksen var bäst placerat för en genomlyssning också.

PUMPA PUMPA!

pz!
Think of a colour you've never seen.

2010-07-04 09:19
det uppskattas!! förneka inte fetheten! =)

more!
you wish you was me but woke up n' you was you again

2010-07-04 10:04
Råtungt fy fan vad detta diggas, det här kommer pumpas i datorn o mobilen , pc / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.

2010-07-04 10:56
Ja bara pumpa skiten!!

Kom till Loppen, Christiania i DK den 31 Juli!!! Niz & Pap + Cellmates live!
www.p-a-p.se

2010-07-04 23:14
nej men upp
www.p-a-p.se

2010-07-04 23:31
Utförlig Kritik,
my point of view!

1. The War
Absolut den fetaste låten i mitt tycke delat med andra låten faktiskt den här gången. Underbar feeling på beatet, helt korrekt tema för beatet även måste jag säga. Övermäktig prod av Ruztel - påminner mig om lite halvoldschool style. Pricken över i'et for real!! Niz vers är totalt fly och fit-in till beatet, älskar det!! Pap MINST lika tung på denna tracken, kvarhåller känslan för låten och får en att vilja lyssna vidare på hela just på grund av den sjukt sköna rösten. Feta rhymes, chill rimschema. Allt på den! Phatnesssss!

1/2. Try 2 Försök
Niz slaktar från intro till sista ordet här, och självklart kommer pap in perfekt med en reff med båda. Pap kommer in och vänder in svenska(skånska specifikt) med samma härliga vibe, twisted awesome flow. Flawless Mix! underbar diskant och bas genom hela låten, veteran style?! underbar!!! Try'To'Deny'Phatnezz!!!!!!!

3. Full Moon
Hade jag varit blyg hade jag inte kunnat skriva kritik på denna låten så kåt man blir, ja på riktigt. EB Productions, smoooth mix! gillart. haha tänkte direkt när jag hörde den att det var svenska motsvarigheten på seduction temamässigt, bortsett från den fucken tighta versen av Niz i slutet. Jag gillar squirters badly så du hade mig oavsett! chea ;/ vissa killar tycker de e bögigt men brudar förstår!! pap jag hajjar mooden! tight! phat!!

4. You Can NOT Deny The Phatness
Överkörande låt, kastar in dig rakt in på skivan och förbereder dig för phatness, kunde inte slå mycket bättre i öronen. Fet prod IT!

5. Menas Bitch!
shineeee! refrängen saglar ut phatness haha, Pap slaktar intro, Niz lyfter vidare och avslutar i ekoröster på sin vers som låter raw! also like Ruztel, asskön att lyssna på clean mix, overall mäktig prod! MENAS BIIITCH!!!!

6. I Wish I Was A Kid ft. Rootz One
Rootz One klarar självklart av att göra den mest sköna funky smooth refrängen! perfekt för jobbet!! Gillar fortfarande rhymesen Niz lägger och får en att se tillbaka hur det var som barn med jävla trippenergi och livet kicka fett! Pap, får det att låta bra även fast det var då, man blir stolt över sin barndom i stora drag. Så kickar jag det när jag lyssnar iaf ;) haha. TZ Beats helt unknown för mig men oförvånat så är även denna productionen outstanding!

P H A T N E S S ! ! !
Moderator

2010-07-05 10:10
nice tog sin tid men de låter nice, hojta för fler godingar av mig :) Peace !

2010-07-05 10:31
Fedsen... damn .. haha, kul att du tagit dig tid att skriva så pass mycket, det hade du inte behövt, men det uppskattas, kul du diggar! gracias

Icetail, fosho man, kul du ville sponsra! ;)

UPP !!

2010-07-05 12:13
Sjukt tung ep wish i was i kid och the War e favoriterna So You Can NOT Deny The Phatness

2010-07-05 12:41
Shit detta va ÜBERTUNGT!!!!!!

You Can NOT Deny The Phatness o Try 2 Försök e favoriterna

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2010-07-05 18:09
Ska bli jävligt kul att lyssna igenom boys! Hojtar when it's done dilly
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-07-05 19:19
Tackar!
Gör så Grizzly!

Ni i skånetrakten kanske hörde Niz promota och låten Full Moon på Din Gata 100,6 idag!

www.p-a-p.se

2010-07-05 21:37
Jag stod på jobb o lyssnade på radion då helt plötsligt pap o niz kom upp. Den passade bra till att avsluta måndagen på. Nice skiva annars oxå :)
livet

2010-07-05 23:48
de chill Niz, hade tid om man säger så ;) hahahaha

måste säga nu efter ett tag,

låten you can NOT deny the phatness är RÅTUNG. har ni lyrics på någon låt? hör pap lite otydligt på något ställe (4-5 kanske), de synd!

PHATNESS

2010-07-06 02:31
fan va bull! jag har allt i min book of rhymes hehe och i huvudet! men fint att du diggar ändå!

som vanligt, hatarna har inget att hata på :)
www.p-a-p.se

2010-07-06 09:47
tack så mycket! uppa !

2010-07-06 12:50
Ska ladda ner tapet när jag kommer hem. Men den är säkert skit fet, håll även utkik för mitt mixtape Nya Testamentet vol. 2 bland annat Pap kommer medverka där:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-06 23:11
yeah den kommer vara fayyah!

men över till the phatness, fler måste höra!
www.p-a-p.se

2010-07-07 17:23
sov inte på detta, fuck allt annat som spelas detta e real shit
Niz wad up Pap wad up, got the dutch in the air!!!

2010-07-08 14:16
DEN ENDA VÄGEN E UPP!

2010-07-09 15:10
Påväg mot topp, flyger OPP!!!

2010-07-10 02:02
eller hur! vafan bättre kan ni!
www.p-a-p.se

2010-07-13 20:20
..? whoa