Text: jag ser mig själv i spegeln o ingenting e rätt allt jag ser är en snubbe som styrs som en marionett mina ögon röda o under är dem svarta sömlös om nätterna, känner mig helt fuckad känns som alla stirrar, alla runt mig viskar dem vet tydligen bättre om mig själv, va har jag missat inget är som förr, kan inte le längre allt känns så tungt, kan inte ta mig ur sängen nikotinet käkar upp mig sakta men säkert snackas om paradis men djävulen vill ha mig till helvetet har gud nån plan för mig, eller har han gett upp frestad för ett bankrån men jag håller mig lugn solen skiner fett men d e mörkt i mitt rum d e fint utanför men här ere mer av en slum känner ångesten bah trycka emot mitt bröst söker inge tröst för d tillåter inte en viss röst alla bara skiter i dig, du måste fixa ditt sluta bete dig som en bitch o fuck hela din click jag är din enda vän kompis o kmr aldrig att svika fixa dig nu en pistol så kmr vi o bli rika Det vore nog en bra ide trött på vara pank ja d e klart du är låt oss nu glida in e en bank och om någon försöker stoppa oss skjut direkt klipp alla vittnen så kan ingen tjalla perfekt helt plötsligt står jag dära med blodiga pengar aina har catchat mig kan glömma sköna sängar fast för livet i en mörk cell alldeles ensam vill inte leva längre, djävulen den vann mina vänner är mina fiender, va fuck hände höll mig till vägen men nånstans den bara svängde känner mitt hjärta långsamt sluta slå vaknar svettig av en dröm, shit trodde jag fått psykos
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.