[Audio] Makke - Kör Äkta Rap
Skrev ihop en FET låt igår/idag. Lyssna och kommentera!TANKA Vers 1. Makke glider in och spottar på hatare snor din flickvän, och gör henne gladare jag är lika fly som flaggan på månen kollar ner mot jorden och där står du och tror dig rappar lika bra som eminem asfet och du låter som 50cent med talfel så du kan nog inte vara han som ens kan försöka att ta sig frammåt ne, ingen idee att du försöker för makke ligger högre än 1 miljon klöver flowet flyter som en ström i vattnet ditt flow räcker inte till en resa till spanien du skickar punches men träffar aldrig jag är skottet i pistolen som spräcker ditt skallben äter dig som kamben, med krydda på den jag är personen av den snygga versionen Hooken: jag kör äkta rapp och ingen mainstream vill inte vara slav för nån som har nåt hemligt skriver egna budskap för mig själv behöver ingen fucking idiot som ger mig hjälp Vers 2. jag är de störande ljudet i dina speakers börja putsa mina kritvita sneakers som en skomakare med inget i betalt kandidat men fick inte vad han ville ha de vi snackar om vi skapar energi dynamo, ja vi får fart på vår publik vi är som råttgift i din kopp te och vi förvandlar ditt sound till en spotthink du har trasiga kläder och äckligt hår du fastnar i nätet jag kör över dig med båt jag kommer alltid vara nummer 1 du ligger på botten som en liten undertext är inte med i radio men det är så okej mainstream e bull om du frågar mig flowar som en kung krona inkluderat ni som suger efter 3 år, synd för er (ha)