I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Markulin - En rutten kusin (Personlig diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-07-01 14:17

[Audio] Markulin - En rutten kusin (Personlig diss)

Är medveten om att ljudet suger på låten - Det får ni stå ut med.

Text:
Du snackade skit bakom min rygg så fort jag vände mig bort
men endå kände jag mig trygg när vi duskutera nått
Jag tittade bort - och du passade på att ta fram en kniv.
Jag ville inte ens inse fakta fast att hela min familj,
till och med delar utav din började tröttna på ditt sätt
du bode i din mammas källare - En man på 21!
Vad som är värst är att du aldrig bad om ursäkt till mig!
Alla gånger som vi bråkat har det varit upp till mig!
Men om du bara sagt förlåt en enda gång så kunde vi nog
Lösa dom konflikter vi haft - Men du tog din hatt och drog.
Stanna i din skog - För jag behöver dig inte!
Du är en vilsen idiot som bara söker efter strider
vill inte se röken av dig - Men det gör jag ibland.
Du har aldrig varit där inte ens för din egna far!
och att han dricker varje dag är på grund av sitt misslyckade barn!

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Rappare

2010-07-01 14:40
Arå bästa du gjort.
fosho

2010-07-01 14:43
THNX!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-07-01 15:33
skön llåt mannen förstår verkligen låten på nåt sätt.

keep it up

bless
www.myspace.com/andreeymusic

2010-07-01 15:45
Tack, men var inte rädd för att droppa kritik (bortsett ftån ljudet, ljudet suger iknnow)

2010-07-01 16:06
Fin känsla och ett bra ämne. Lite tyngre rim skulle jag dock vilja se.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-01 16:35
Aight, ne rimmen är inte så tunga i know.
Men att få sagt det jag ville ha sagtr och fortfarande ha supertunga rimm blev lite svårt så dett fick duga

2010-07-01 18:01
jag gillar detta mannen, tycker dock inte att det var en diss riktigt, snarare en låt som säger att du är trött på att ta skit, väldigt välskrivet trots en del simpla rim. bra jobbat broder!!

nyfiken på den sista raden dock:har han ett barn som är misslyckat? eller ska de vara "misslyckande som barn" ?
Detta är min forumsignatur
Poet

2010-07-01 18:06
tMy : Word. =)

Lätt den bästa låten du gjort! / One
 @ Defunctus bitches

2010-07-01 18:22
Lex Min kusin är det misslyckade barne.
Skydrive Tack mannen, ska fortsätt med denna stilen framöver så du har mycket att se fram emot :=)

2010-07-01 18:34
Lex: Det kanske inte är en "diss" i traditionell mening. Men grejen är att i området där jag bor har folk tjatat på mig om en diss - Detta är vad dom får. Närmare än såhär går jag inte en diss.

2010-07-01 18:57
i get it man! tycker som sagt låten va fet! <3
Detta är min forumsignatur

2010-07-01 22:13
Tungt flow, bra text. Tråkigt med det dåliga ljudet, hade gärna vart med annars.

2010-07-01 22:55
bland det bättre jag hört med dig.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-07-02 09:53
Robie aa, men jag kunde inte fixa med bättre ljud i och med att studion har crashat (jobbar på en ny dator, när det fixar sig så ska jag väl vara tillbaka på banan igen) Annars hade de vart fett att ha med dig!
Dizzy Tack! kul att höra att det inte bara är jag som tycker det går framåt.

2010-07-03 15:04
Upp!

2010-07-03 23:08
Ingen som har nått mer att säga?
Graffare

2010-07-03 23:13
Ingen som har nått mer att säga?

Eeh jo, vem fan uppar en personlig diss till sin kusin? Speciellt om du gjorde den för att folket i ditt jävla område tyckte att du skulle dissa honom.
Kristna faller för grupptryck, true story.
-

2010-07-04 12:18
Haha Tizm! Vad snackar du om egentligen? Jag vill inte ha hype på detta! Jag vill ha kritik på låten i sig, vad jag kan göra bättre, om jag flowmissar etc.

Att kristna faller för grupptryck måste vara den största lögnen jag nånsin hört!
Hade vi fallit för grupptryck hade vi inte varit kristna, eller hur?
Producent

2010-07-04 12:43
diss skulle jag inte kalla det.

sen så var det inte bra direkt, öva på att använda rösten mer, än att det bara låter som du står och pratar.

2010-07-04 12:49
Konstigt: Aight, bra å veta. thnx
Graffare

2010-07-04 15:59
Hade vi fallit för grupptryck hade vi inte varit kristna, eller hur?

Dagens! Varenda jävla religion handlar om vad ANDRA tycker och tänker i grund och botten, påhittat skitsnack.

*MIN ÅSIKT*
-

2010-07-04 17:24
*MIN ÅSIKT*
Då är min åsikt att du är en idiot - Ungefär lika logiskt

Dagens! Varenda jävla religion handlar om vad ANDRA tycker och tänker i grund och botten, påhittat skitsnack.
Jag är knappt ens i kyrkan så kom inte och påstå att det handlar om vad andra tycker.