BalkanisH Nenado & Altiino, Aco
helt ait boys
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
tack den va ganska snabb gjord räcker för han
walla på gud, aldrig hört den där fucking M.O.T säkert en liten tattarhorunge,... men svär på gud!!! Denna diss var sjuukt tung, diggade denna så fett mkt ;) walla pzz broders!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tack mään mot e han killen i mellan spelet som vi skratta åt , de e han så ni vet flerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bravo braco...super, jebali ste mu mamu!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Älskar attityden alltså, och snubben blev dödad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hvala Tack boys only love <3
märks att A-A-A-A co har mixat hahah, men aco döda denna tycker jag över fet attityd, men sheiet så kass han va varför svara ni men, det va soft brate :D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!!!!!!
HAHAHAHAHHAAHHAHA HAN ÄR FYFAAN KEFFAAAAST HAHAHHAHA.. tyngt broders! pz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Hade räckt att ni bara hade spottat en varsin gång så ligger han ner haha :D detta var nice gjort som fan boys!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack boys fler :D
Så feeeet , aco har du lusto kicka ?
Tack !! aiit
tack allihopa för alla kommentarer <33
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
över dålig varför dissas ni ens??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok , smaksak tack för duu lyssna ;)
hahahah rebecca <3<3<3
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
haha denna va tunnggg jaooooo!
Murda! Nenado kunde valt ett mindre played out beat men orka klaga, men DAMN MAYN vilket sjukligt skön röst och grymt flow! Desamma gäller Aco!Fred ut!
Tack alla, Fler?
Tack för kommentarerna boys and girls ;)
Fler`?:D
upp ner höger vänster fler?????????
sistaaaaaaaaaaa?
Hade aldrig ens hört er :S dissen var inte ens till er haha, vikka Grabbar! =) Ta inte i så ni skiter ner er ! =)
M.O.T? va snackar du om.. jag ringde dig och snackade med dig... och du sa att du dissa mig för att det var kul:) va det inte så??..exakt:)
Yo det här låter najs. Kan nån langa en ny länk?
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)