[Video] Prendel Ft Doktor Död & danyH- Juni Session
Jag är faran som lurar i natten!
haha lyckats ännu en gång, ball låt! grym video!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Roligt tema, fet låt & video :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet skit, dog av garv vid 2:10 haha! Big up /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
haha riktigt tight!
Zimpan
jodå, lät bra.. för lite Danyh bara :(
haha, jävla skön idé, låt och till sist: video kul att höra er alla tre på samma track, hade dock för mig att ni rullade under 'Kanon'? nåväl, tycker gott och väl att ni kan bjussa på mp3-filen åtminstone :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha, lika skön som vanligt, bra gjort!
Facit crew!
det ända dåliga är nog att danyhs acapella ligger lite lågt i reffen? :) eller? annars är detta en jävla bra video/låt :) mp3 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klockren video! :) Allt var bra grabbar!
Nu ser jag ut som filmen 2012 i fejan - Hahhahahahah Fet låt, diggar temat, najs video också Eh tycker att Dany ser för verklig ut med sitt hår(?)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Jävligt fet låt! Bra rim, bra beat, fett tema. Mp3 på denna tack. Peace!
dundersnyggt ! :) fett
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
TUNGASTE FYFAFN VAD NI ÄR BRA SHIIIIET; JAG VILL FAN VARA SOM NIII ÅÅÅÅÅÅ FYFAN VAD TUNGT :))) <3333333333 LAURA LAURING(LURAAAADE);p låten var väll sisådär då om man säger så, videon var tung men låten var väll inte så bra tyckte jag:)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Skit tungt. Bra och roligt tema. Man kan inte göra något annat än att älska er.
You keep believing, I'll keep evolving
haha så jävla hård
Sellish P14 - Danyh rakade ju av håret så det är inget fejk med det ;) Grym låt
Kul att ni tycker om den!
Ett ord: Ruggig! Det är det enda ord som kan beskriva den här låten. Keep it up!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Även att DanyH rakade skallen bara för det här inspelningen? Hahah. Grymt roligt tema, väldigt underhållande.
Wurrup?
tack till alla som diggar, väldigt roligt att både se och höra folk som diggar den , ett stort big up för Prendel och Doktorn som gjort en fantastisk Låt & Video, lite propps till min reff! hah Och för er som sitter som frågetecken och tänker hur det kommer sig att jag raka av mitt hår för just denna inspelning så kan ajg säga er: hade tänkt raka av hela mitt hår, men jag börjar med halva skallen innan jag rakar av hela. Vi ska ju trots allt göra en gubb video! Med en vänlig hälsning från danyH/gubbstrutten. :)
Jag är faran som lurar i natten!
Detta är ju riktigt bra musik, äntligen säger man när man lyssnar på den, springer på toa lyssnar igen och suckar ut all den eviga längtan man känt.. Finns bara ett ord, bra, eller funkar inte :S vi tar underbart eller magnifikt, helt jävla bra! Fortsätt så där när ni blir gammlaogrå så ska jag fan boka er på mitt 90-kalas! :) Älskas att DanyH äntligen tog rumpan ur led och orkade vara med (tyvärr bara i ref men vad mer kan man begära? :)) -Liquid.
skit fett =) ni har lyckats igen.. Lust o Langa Mp3:a i speedyshare ? / One
@ Defunctus bitches
Stort tack för all kärlek :) Mp3or till videorna kommer när hela videonetplayen släpps den 24:e december
www.youtube.com/prendel
visste inte att det fanns vita 3d brillor på SF?
Borde släppa alla videor och mp3 tillsammans :)
Moderator
2010-06-29 17:00
Mycket nice detta grabbar! :D
//TW
Moderator
2010-06-29 19:27
Fettfett!
time isn't wasted when you're getting wasted .