Bruzz : La det riktigt fett som vanligt, du har helt klart mest spännande delivery på denna track, då rimmen inte slår på samma ställe hela tiden. "O ba trycker på rec"-raden var riktigt jävla bekväm att lyssna på! Allt annat sitter också där det ska, och återigen, love ya voice!Kmp : Du la detta jävligt cleant och flowet satt som tidigare sagt "Som ett skott i skallen på Vanilla Ice" (Perfekt). Med andra ord snyggast flow på tracken enligt mig. Och så har jag märkt att på de senaste släppen från dig här på whoa så har du börjat leka lite med tonläget på vissa ställen vilket gör att det inte låter lika stelt, det gillar jag verkligen!Big-O : Aldrig hört dig förr, belive it or not. Första tänkte jag "Owhshiet, är det Organismen?!" då rösten lät jävligt lik i början. Du flyter helt okej, röstläget är lite för enformigt för min smak och mixen låter inte anpassad för dig. Din text stack dock ut lite mer än de andras! Men ett skitbra jobb från dig however!Till er alla : Textmässigt så finner jag faktiskt inget intressant. Känns lite som att den är ihopkladdad ganska snabbt, tyvärr! Annars gjorde ni alla ett bra jobb! Och kom ihåg nu my boys, att detta är bara min åsikt, så se till helheten av kritik istället för att bara tänka på mitt :) Fred & Kärlek / Ya boi LRS