I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bruzz, Kmp & Big-O - In My Zone!

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-24 23:41

[Audio] Bruzz, Kmp & Big-O - In My Zone!

Hookade upp en låt med dessa boys!

Vers 1: Bruzz
Vers 2: Kmp
Vers 3: Big-O

http://www.speedyshare.com/files/23120088/Bruzz_Kmp_Big-O_-_In_My_Zone.wma

MYCKET COMMENTZ NU TYCKER JAG!

http://www.speedyshare.com/files/23120088/Bruzz_Kmp_Big-O_-_In_My_Zone.wma

/ Bruzz, Kmp & Big-O

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-24 23:51
Riktigt fett resultat Pojkar! Utförlig kritik utlovas imorrn!

Ya bOI!

Fred!

2010-06-25 03:26
Bruzz är fetast utan tvekan kmp gjorde det även rätt nice
big-o du dugger helt klart :D

2010-06-25 10:00
Bruzz hade vart bäst om han hade mörkare röst gillar fan inte målbråts röstar :( låter så fucking knas hehe :) men fett flow och text hade du man!

Och kmp diggades inte alls!

Big-O la bääst enligt mig :)

pz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-06-25 11:31
Riktigt kul att höra att ni diggar! Mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-25 11:49
Bruzz : La det riktigt fett som vanligt, du har helt klart mest spännande delivery på denna track, då rimmen inte slår på samma ställe hela tiden.
"O ba trycker på rec"-raden var riktigt jävla bekväm att lyssna på! Allt annat sitter också där det ska, och återigen, love ya voice!

Kmp : Du la detta jävligt cleant och flowet satt som tidigare sagt "Som ett skott i skallen på Vanilla Ice" (Perfekt). Med andra ord snyggast flow på tracken enligt mig. Och så har jag märkt att på de senaste släppen från dig här på whoa så har du börjat leka lite med tonläget på vissa ställen vilket gör att det inte låter lika stelt, det gillar jag verkligen!

Big-O : Aldrig hört dig förr, belive it or not. Första tänkte jag
"Owhshiet, är det Organismen?!" då rösten lät jävligt lik i början.
Du flyter helt okej, röstläget är lite för enformigt för min smak och mixen låter
inte anpassad för dig. Din text stack dock ut lite mer än de andras! Men ett skitbra jobb från dig however!

Till er alla : Textmässigt så finner jag faktiskt inget intressant. Känns lite som att den är ihopkladdad ganska snabbt, tyvärr! Annars gjorde ni alla ett bra jobb!

Och kom ihåg nu my boys, att detta är bara min åsikt, så se till helheten av kritik istället för att bara tänka på mitt :)

Fred & Kärlek / Ya boi LRS

2010-06-25 12:32
Tycker de låter fett!
Alla la de bra, har svårt för din röst bruzz, men gillar den ändå, hahah kan inte förklara riktigt men,men..
Bra jobbat iaf!

2010-06-26 13:57
Beat+Hook: Beatet va helt okej, men hooken med autotunes gillar jag inte! :(

Bruzz: Bäst i hela låten! Tungt flow, röst, text. m.m.

Kmp: Säger som när vi chattade via MSN, Kul att du provade någonting nytt. Och för de andra, du vet vad jag tycker! :)

Big-O: Word on LRS! Annars låter din vers nice!

Betyg: 7.0/10. Keep it up guys!

2010-06-26 15:51
Tack för alla commentz boys! bara fortsätt pumpa! UPP

2010-06-26 15:58
inget som sticker ut tycker jag, bra gjort är det väl, men inget som sticker ut tycker jag så sätt :)
Rappare

2010-06-26 19:25
Bruzz Lil´B ma' maayn! Din röst är fan helt galen, love it! Raden "sveriges bästa mc svär det kommer bli så" haha utan tvekan om du krigar som du gör, big up till dig bro!

Kmp Fy fan vilken utveckling! Skönt flow som fan och röstläget är perfekt, du borde köra på det! Riktigt bra gjort mannen!

Big-O Har inte hört dig så mycket innan men kan säga att du la det soft och flowet är skönt som fan vid vissa tillfällen!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2010-06-27 10:59
Tack ekman Och AjdiiN :)

2010-06-28 18:15
bruzz lägger en helt okej vers, har hört bättre. Du måste lära dig att artikulera orden bättre, man hör inte så mkt :P Big o och kmp var inget vidare.

2010-07-11 23:24
Alla tre gjorde det helt asbra! utan några som helst problem någonstans! :D

Keep 'em comin'-!

// Dahla
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig