Detta är min forumsignatur
texten: P-Lex, han rullar in ganska tungt på whoa känd för gängtecken- du vet att ja e down fo sho de hela börja med att att du blev backad i tråden av puma silverrygg som försökte försvara den lilla hypen som ni hade byggt "P-Lex untouchable" som deatrow va runt 97 behöver inte jobba hårt för att dela robie mitt itu för du misstog dej, för ni hade ingen hype man man hör dej lika illa som ett samtal över skype man jag är lika oldschhol som spelet tekken 2 och då ja aldrig svär så blir de fuck you på teckenspråk och efteråt, så kommer du att tänka efter att din mamma snackat ganska länge om att gänga Petter ja säger nej man hör bättre vad ja rappar om och ja skulle aldrig lägga upp en låt med en pappa som ja sen hyllar för han skriver bra när han e hög på knark vad sägs om att hjälpa han istället så att han tar tag i allt hoppas inte att din fula brud mumlar som dej för då kommer din son aldrig nånsin kunna tala för sig talfel i familjen, finn ett fel, efterbliven det här bara fakta och den kommer att bli efterskriven för alla vet att ja säger de som alla tänker drar en reebok i din panna så min silverdoja blänker puma silverbäck, din enda vän på internet du älskar ju whoa, nu är du hatad, det är inte lätt svarar du mig så hamnar du i andra chansen för när ja e klar med dig så kommer du önska att du hade cancer du trampa folk på tårna, men oförmögen att förstå det I am still down, men du e down som syndromet
Enkla rim o shit, men den var tung haha! SHUUULUU /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
Hahaha soft stil ändå. Men jag tror Robie tar detta textmässigt. Men det finns ändå någon enstaka skön punch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2010-06-22 16:32
Detta är seriöst pinsamt, that's all.
-
gå och lägg dig jävla pajas.
hahaha men killar :( varför tycker ni så? om ni ska hata så ge mig gärna en förklaring :/ cashflow: jag kan ju inte gå och lägga mig nu? klockan e ju inte ens 17.00 ? daaaah
du tog han soooooooolklart!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
att dissa någon som är bättre än dig textmässigt och att du sen dissar honom bara för att du stör dig på honom för att enligt dig så bryter han och grejer? haha seriöst mannen, folk har dissat för löjligare saker. men come on vafan? är du 12 år eller.
men om folk har dissat för löjligare grejer så kommer väl jag undan med den här ? ^^ ne men seriöst, tack för att du skrev förklaring på din kommentar!
Textmässigt, ok, flow inge vidare grabben. rösten, hur gammal är du? deliveryt va det som vägde i detta det finns inget mer att hämta. Robie tar dig med hästlängder och det vet du också.. Och att hålla på sådär om hans barn är bara äckligt mannen tänk dig för! Att snacka om någons barn är inte som att nämna ens mamma, syster, eller flickvän utan saker förändras... Rob äter dig levande
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Word på Filosof!
@ Defunctus bitches
Att snacka om någons barn är inte som att nämna ens mamma, syster, eller flickvän utan saker förändras... Det är ju fortfarande familj, så det borde svida lika mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är lika oldschhol som spelet tekken 2 - vart är du old school?
och då ja aldrig svär så blir de fuck you på teckenspråk - Fail
word på nollettfemsju! mamma, barn whateva! hahaha de finns många idioter som alltid tar allting 100 procent seriöst, som tror man vill döda varandra bara för att man spelar in en diss :) ni får mig att le gossar! Limp: Jag är oldschool i din mamma. Limp igen: Uppenbarligen så förstod du inte det roliga/fyndiga i "fuck you"-raden eftersom du tror de va fail hahahahaha eller nej vänta, såhär tänkte jag när ja skrev den: "jag skrev precis att jag aldrig svär, så ja skriver fuck you i raden efter"... hahaha du är "fail" som ungdomarna säger numera. väx up, kör lite bänkpress och ät mig efter träning. puss
skaffa ett barn själv och återkom med din kommentar din idiot..
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tyckte låten var ganska bra fan, flowet flyter på ganska bra man..
Men allt skrivande efter haha va äre med dig?
Limp: Jag är oldschool i din mamma. Jag hoppas att du inte var seriös där isånafall är det ganska haha, vene vad jag ska säga..
och Som Filosof sa, barnraden var för mycket...
Kör din grej bara, skit i vad folk tycker o ge fan i o skriv tillbax. dom gillar inte din skit.
OCH? kör din grej o ge dom fingret näru står där uppe istället..
B
SÖNDER SÖNDER SÖNDER SÖNDER! B-town är sönder! Du äger han LEX! cashflow: ÄT! Robbie mummlar så man hör ju inget av hans "snygga" texter! Tizm: vad e pinsamt? lyssna robie´s text när han säger rent ut att han har cancer för att få sympati o lyssnare!!!!! D ÄR PINSAMT! FUCK ALL! LOVE B-TOWN!
kör b-town style!
Bruzz: haha nejdå, jag va inte seriös där.. när ska folk fatta att jag till 90 procent alltid är ironisk och driver med alla "coola hiphopkids". Kolla mina och b-dubs videobloggar så ser du hur "seriösa" vi är :D gött att du gillade låten man! V Filosofprod.: jag har barn!
Jag gillar inte låten. Men JÄVLAR vad fet dialekt!!!!!!!
du har väl inga barn petter?;)
limp: du måste ju vara lite trög om du inte fattar fuck you på teckenspråk raden haha och allt det här med barn raden, jag förstår om folk bli lite sura angående det och det skulle jag oxå bli om man sa att dom skulle pissa på min unge oavsett om det var skoj eller allvarligt, så det var lite övergränsen faktiskt
jag fattar inte vadå man hör ju att p-lex bara leker lite, orka att ta det så jävla seriöst "nämna hans unge blabla"
hoppas inte att din fula brud mumlar som dej för då kommer din son aldrig nånsin kunna tala för sig r.kelly så han pissar på din unge det med r.kelly kan man inte ta för seriöst och sen vad är det som är "över gränsen" med det andra? lägg ner nu whoa :)
B-Town for teh win!
Om inte jag minns fel så var du väl kristen? och sen snackar du skit om andras ungar? jag vet inte, men sånt borde inte accepteras inom kyrkan iaf.
cashflow: om jag ska vara ärlig så skiter jag lite i vad "kyrkan" anser vad jag får göra och inte enligt dem, då jag ändå inte håller med i alla åsikter som de har. Jag lever lite efter att man gör vad man vill... får man dåligt samvete för något så bör man låta bli att göra den grejen liksom :) ...Jag vet hur vissa folks förutfattade meningar är gentemot nån som är kristen, att man inte FÅR göra vissa saker, men en kristen människa VÄLJER att avstå från vissa grejer, då bibeln inte är en bok fylld med regler som vissa tror (förutom budorden, inte dräpa osv, som ändå känns ganska självklara?) Bibeln är en bok fylld med råd hur man BÖR leva för att själv må bra. Yes, jag är kristen, troende, eller vad du vill kalla det = jag tror på att Gud existerar och jag tror han finns i mitt liv när jag behöver honom. Men att ha roligt genom att spela in lite oseriösa låtar osv tror jag inte klassas som nån dössynd, iallafall inte i mina ögon. Alla som inte är idoter fattar väl att jag inte ska ringa r.kelly? folk måste sluta ta saker så seriöst, man blir galen asså. Jag tyckte introt va roligt, de passade bra i en diss mot en kille som har barn (dissar ska väl reta upp folk eller har jag fel?) get it? no hatin! Ekman: haha wraaaaap homie!! b-town shawty down 4 life!!!! kul å se dej i tråden man!
Ye keep up maaayn, skit i haterz, dock tycker jag flowet var liite si o så i denna, men är kanske inte världens seriösaste :)
det e väl ingen här inne som sagt att dom verklien tror att du ska ringa kelly? Bara att det kanske var lite väl onödigt sagt:P
Haha jävla idiot, du är fan tappad som liten alltså.
skitdåligt, robie är också skitdålig, men han tar detta
Cashflow när ska du ta bort ditt konto! Word jag hade nog blivit riktigt riktigt irriterad om nån hade nämt ens barn osv.. men skit samma.. det är "internetbeef" ni hajjar.. ta det som en man o håll käften..! "MENAR INGET ILLA MEN ÄRLIGT" PEACE /R
Robinholta af Pankbanken!!
holto har fattat grejen.
Även fast de är en "internetbeff" tycker jag inte att man ska nämna barn. För ja tycker de är jävla lågt. Så för min del drog de ner hela låten! och robie tar dej skit lätt. ! Men den va tung dissen men inte för robie . Fredens
Det där med din tro o vad du säger om andras barn har inget med kyrkan o göra. Jag är kristen o går ofta till kyrkan, jag tror alltså väldigt mycket. Håller med dig om att man ska göra som man vill typ o leva livet grejjen.. men det är så olika med folk hur dom tänker. Jag själv tänker att jag ska vara en så god människa som möjligt för att uppnå mina mål. Andra kanske tänker som du lixom, helt okej tycker jag! Dock skulle inte själva kyrkan tycka om att du säger så, inte ens en vanlig människa heller men det är ditt beslut som sagt!
Nu har jag aldrig hört Robie rappa så jag kan inte svara på vem jag tycker är bäst o.s.v. Detta var väl ok, inte mer. Jag tror Lex kan bättre efter att ha hört några saker tidgare... Men tagga ner lite folk, tanken med hela grejen är väl att personen i fråga faktiskt S-K-A ta illa upp? En typ av sociologisk frågeställning, i trevlig Seinfeld-anda.... uppenbarligen så har ju "barn" gått om "mamma" och "flickvän" i någon typ av trappa som mäter förargelseväckande beteende i någon skev skala? Va.. liksom? Jag kan HELT omöjligt känna att det är mer acceptabelt att säga "pissar på din mamma" än "pissar på ditt barn" eller vice versa, det är väl sak samma? Och jag vill inte ha en fråga om jag har barn eller inte.. för det hör inte hit. .. om man skulle pissa på ett barn, in real life.. det där är en helt annan sak självfallet, men det här är... ja just det, lite ordlek via ett internetforum.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent
2010-06-23 00:11
jag tycker du skulle satsat på mer punchlines i texten. låten är helt okej, jag vet att du kan bättre :)
Haha bra jobbat :) wha cashflow börjar man bli riktigt trött på alltså.. ey mannen, sluta få folk att hata dig så kanske du slipper skriva tråkigheter om ditt kassa liv på en blogg.
kör bara kör gott folk!
kör b-town style!
haha asså de med R Kelly är ju bara roligt för dom som vet vad som hänt.. Håller med Olzen de där med familje snacket, same shit. Gillar låten, men inte nånting jämfört den gamla goa dissen; med en ak-47 som accessoar eller va de va haha ;) keep it up!
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Början kanske var lite för överdriven, gillade rösten, men tyckte det gick lite för långsamt. Beatet passade inte riktigt rösten. Fortsätt jobba ;)
När det kommer till en battle handlar det väl ändå om att få den andra och se så dålig ut som möjligt och det tycker jag inte man kan uppnå om man börjar dissa folk i personens närhet. Man kan höra vad robie säger när han rappar om man bara anstränger sig lite extra och han kommer vinna detta om han svarar.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Beatet är de enda som är bra här. Accan var ju bara förstörd kis emki! Ne shit du va inte bra alls man
Coastin' Chucks!
nja osäkert flow, några sköba rader fanns det tror robie tar det
Nää asså diggade inte detta tyvärr, flowet känns ostadigt lite för simpla rader, för att vara en diss också så skulle ja vilja höra mer attityd... Sen word på filosof lite onödigt kommentar faktiskt !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tack för era åsikter folks! Gomse (med det gulliga rappnamnet), är du så bitter för att ja skrev dålig kritik på nån av dina trådar så allt du har att komma med är "bonde gangster" (som förövrigt inte ska särskrivas) ? Eller rider du så mycket robie-kuk så du ville stå upp för din bwoi? missförstå mig inte, du får gärna tycka de e dåligt, du får hata, do whatever.. men att bara skriva "bonde gangster.. fjant" får dej att verka ÄNNU yngre än du redan är. kramar lär av de andra som iallafall skriver VAD som va kass. maaaayn: hahaha ja den gamla dissen va härlig, ak-47 straight up!
Textmässigt, ok, flow inge vidare grabben. rösten, hur gammal är du? deliveryt va det som vägde i detta det finns inget mer att hämta. Robie tar dig med hästlängder och det vet du också.. Och att hålla på sådär om hans barn är bara äckligt mannen tänk dig för! Att snacka om någons barn är inte som att nämna ens mamma, syster, eller flickvän utan saker förändras... Rob äter dig levande WORD på Filosof!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Aow bwoi! Helt sönder, finns inte mkt mer att säga! Reppa B-town!
kör b-town style!
Ingen mer som vill hata lite på p-lex? ^^
bonde gangster.. Fjant dessutom leker du i videoklipp också.
Cashflow Har under den tid jag sett dina korkade kommentarer i folks trådar försökt att ignorera dig. Du var tyst en period och jag trodde du skulle försvinna för gott, men icke sa nicke. Spara på hatet, och kommentera låtarna istället. Och sluta med att försöka försvara dina idoler, om du inte vill göra din status som whoas största hund värre.