I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[60 seconds] Finalen (+bedömningarna)

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Moderator

2010-06-17 19:57

[60 seconds] Finalen (+bedömningarna)

Får först ursäkta förseningen, och att jag inte ens fått in 5 bedömningar, vilket är väldigt tråkigt. Men av de 4 jag fått in var alla eniga om vem som skulle vinna årets upplaga av 60 seconds! Bland er som följt tävlingen har det varit väldigt jämna diskussioner om vem som var bäst och skulle ha vunnit, ni har jämfört bidrag och rader, och det är jättekul och intressant att läsa igenom. Men nu har domarna sagt sitt och utsett en vinnare i:

Villy - Subdominant

Finalbidragen

Så ett stort grattis till Subdominant som tar hem 2010's upplaga av 60 seconds. Efter att ha slagit ut Grebnets, NuMessiah och Den som e den i de tidigare omgångarna så lyckades han även vinna över Villy i finalen.

Vi vill tacka alla som deltagit i tävlingen, både de som tog sig vidare från kvalet och de som stannade där. Ni alla har gjort det jättebra och det har varit en väldigt intressant battle. Tack också till er som följt hela tävlingen och hållt den vid liv mellan deadlines! Vill även ge ett stort tack till domarna som ställt upp och bedömt alla ronder!

Ladda ner alla bidrag i tävlingen

Angående priser till er finalister kommer de ansvariga ta kontakt med er någon gång under de kommande dagarna.

Priser:
1:a Vinnaren erbjuds att släppa en exklusiv låt på Whoas populära blogg och därigenom också synas på startsidan. Vi låter även låten sitta uppe som sticky under en vecka i Vår Hiphop - Audio & Video. Vinnaren får dessutom en valfri t-shirt ur Whoashoppen, en bunt Whoastickers och även välja ett valfritt exklusivt beat ifrån Marty Patches.
2:a plats får en bunt Whoastickers.


(Inlägget ändrat av ramuz 2010-06-17 19:57:44)

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-12-20 14:32:33)

Fungerar inte länkarna så är det bara att skicka ett PM till mig (ramuz) så löser jag en ny länk alternativt skickar tävlingens bidrag till er.

time isn't wasted when you're getting wasted .