Vad ska jag tänka på osv:)`? skrev denna texten nyss:D har aldrig rappat förrut eller skrivit texter!!! jag pallar inte mera med denna stressen jag vill ha dig tillbaka , jag vill ha dig brevid mig, jag vet att det e över men jag kommer alltid älska dig varför skulle det bli såhär?, gumman när ska du kunna förstå att jag älskar dig, kan vi inte försöka ändå, jag vill att det alltid ska vara vi två Jag vill bara ha din närhet, precis som i en film när man känner att man har någon frihet Varför ska du just välja bort mig, varför ska du göra av det hela en sån stor grej? Kan du inte förstå babe jag vill inte bara vara din vän utan att du ska vara min flickvän Du har hittat en ny pojkvän, jag gråter ännu idag för det som har hänt Jag har aldrig känt några likadana känslor för någon annan tjej i hela mitt liv, du är den vackraste av alla, snälla kan inte tiden bara stanna för en gång skull för varje gång när jag ser dig gå förbi utan att ens kolla på mig, så ramlar jag om Kull Kan du inte bara förlåta mig och försöka igen för min skull? Jag fattar inte felet , är det något fel på mig sitter och funderar varje dag om jag ska ta självmord, och bara falla ner helt under jord