I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Min första låt !!!!

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-13 12:53

[Audio] Min första låt !!!!

Har alltid tyckt att det är coolt att rappa och så försökte jag idag , jag har inte skrivit texten det är fonkyfresh skulle bara testa.

Har skitdatamick och blev oseriöst bara testade är det värt om jag kör seriöst sen köper riktig studio osv?

Här är låten------> http://www.speedyshare.com/files/22932845/mmm.mp3

Rappare

2010-06-13 12:56
INte bra men forsätt :)

2010-06-13 12:58
Vad ska jag tänka på osv:)`?

skrev denna texten nyss:D har aldrig rappat förrut eller skrivit texter!!!

jag pallar inte mera med denna stressen

jag vill ha dig tillbaka , jag vill ha dig brevid mig,
jag vet att det e över men jag kommer alltid älska dig

varför skulle det bli såhär?, gumman när ska du kunna förstå att jag älskar dig,
kan vi inte försöka ändå, jag vill att det alltid ska vara vi två

Jag vill bara ha din närhet, precis som i en film när man känner att man har någon frihet
Varför ska du just välja bort mig, varför ska du göra av det hela en sån stor grej?

Kan du inte förstå babe jag vill inte bara vara din vän utan att du ska vara min flickvän
Du har hittat en ny pojkvän, jag gråter ännu idag för det som har hänt

Jag har aldrig känt några likadana känslor för någon annan tjej i hela mitt liv,
du är den vackraste av alla, snälla kan inte tiden bara stanna för en gång skull

för varje gång när jag ser dig gå förbi utan att ens kolla på mig, så ramlar jag om Kull
Kan du inte bara förlåta mig och försöka igen för min skull?

Jag fattar inte felet , är det något fel på mig sitter och funderar varje dag
om jag ska ta självmord, och bara falla ner helt under jord

2010-06-13 17:24

2010-06-13 20:31
Tyckte faktiskt det var helt ok för att vara första gången någonsin. Fortsätt träna så ska du se att du kommer utvecklas =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom

2010-06-13 20:35
Yes tack så mycket :D ,
Rappare

2010-06-13 22:47
vart kan man få tag på beatet?

fortsätt träna!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik

2010-06-13 22:55
wtf ! :O http://www.youtube.com/watch?v=9d0ASygpKOY&feature=related

säker på att du skrivit denna ?xD

2010-06-13 22:57
sorry läste inte där uppe xD haha

2010-06-14 00:33
det är ingen konst att kopiera fonkys flow, så jag ser verkligen inte hur man ska avgöra om det är värt för dig, skriv nått eget och spela in det och fråga sen igen
Yours truly, Slobe

2010-06-14 02:28
säger samma som jag tror slobe menar, svårt att komma med kritik till dig då du kommer med en text du ej skrivit och då lätt kopierar fonkys flow rakt av, då han skrivit texten som han vill ha den.
skriv något eget o lägg upp de så e det lättare att komma med kritik =)

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Rappare

2010-06-14 02:41
Jag tycker att du ska köra på seriöst endast om du verkligen känner att du kan bli bättre, om du bara flummar runt så är det nog ingen idé, det är endast du som avgör om du kan bli en seriös rappare, har rappat ca 3 månader själv och tycker att jag börjar göra framsteg, lycka till med din musik!
Jag sa hiphop inte kåtbock!

2010-06-14 07:25
Yes ska köra nu tack så mycket alla:=!!!