jag ska börja med att säga att du är underbar du e den bästa, jag kommer alltid vara kvar vi kan gå igenom svåra stunder, men du finns alltid där sötnos jag tror att kär för du gör mig jätte glad, för du gör så att jag blir pigg för du lyser upp min dag, för jag vill ha dig i mitt liv när jag inte hör dig skratta när jag inte ser ditt leende då blir jag kall, för jag vill ju ha dig breve mig jag behöver dig, för alltid vid min sida för när jag e med dig, det känns som jag kan flyga när du ligger bredvid mig kan jag höra när du andas jag kysser dig på kinden så du vet jag kommer stanna jag kommer inte gå, jag tänker aldrig lämna dig så ta min hand, kom igen jag ska visa dig vägen till himelen, vägen till lyckan jag älskar dig sötnos , du kommer tycka reff1# att det är underbart, bara du e med mig jag älskar dig som fan babe, jag vill att du ser de så håll min hand jag ska visa dig vägen till allting, jag ska ge dig min kärlek för alltid, så länge du e kvar vid min sida, dag efter dag då kan vi ha kul, då kan vi skratta då e det du som har nyckeln till mitt hjärta Vers2: om du e ledsen kommer jag också vara de om du e ledsen kommer jag alltid krama dig jag kommer stötta dig, hela tiden genom allt jag kommer stötta dig, fast du ringer mitt i natt folk kan tycka vad dom vill, dom kan skratta åt det vi har men jag bryr mig inte ett dugg jag vill bara se dig glad för du e bara den som förtjänar min kärlek mitt hjärta dunkar snabbt när du e i min närhet för jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig det kände jag, första gången när du satt breve mig , jag vill inte säga vart du tycker det e pinsamt , det respekterar jag men jag kommer inte gå, jag tänker aldrig lämna dig så ta min hand, kom igen jag ska visa dig vägen till himelen, vägen till lyckan jag älskar dig sötnos , du kommer tycka reff2# att det är underbart, bara du e med mig jag älskar dig som fan babe, jag vill att du ser de så håll min hand jag ska visa dig vägen till allting, jag ska ge dig min kärlek för alltid, så länge du e kvar vid min sida, dag efter dag då kan vi ha kul, då kan vi skratta då e det du som har nyckeln till mitt hjärta så det blir underbart, bara du e med mig jag älskar dig som fan babe, jag vill att du ser de så håll min hand jag ska visa dig vägen till allting, jag ska ge dig min kärlek för alltid, så länge du e kvar vid min sida, dag efter dag då kan vi ha kul, då kan vi skratta då e det du som har nyckeln till mitt hjärta