I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kaffe latte med Atle(Musikvideo)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-17 03:28
Jag har svårt att förstå allt hat! Den är ju hur mysig som helst! Detta är den första låt jag kan lyssna på mer än en gång i det här forumet, om man bortser från allerheds knarket förstör. men det är av helt olika anledningar :)

2010-06-17 22:59
haha yeah:D
Det stämmer bra!

2010-07-04 20:29
Man får låtsas att det är Prendel för då lär nog alla tycka att det va riktig feet humor :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-07-05 00:44
jag vet Ingen på Whoa har nå humör ! som sitter bara hemma och leker, Visa att ni har lite humör förfan :D

det heter humor. och nej detta är inte humor... slå upp det ordet.

2010-07-05 14:42
VI lever i en demokrati där majoriteten får bestämma!
Eligt majoriteten är jag bra enligt majoriteten är ni dåliga :)!!
Därför jag hänvisar till tex youtube eller myspace så kan ni gemföra antalat visningar/lyssningar :) !!! Enkel mattematik

Saken är den att dom som jag känner till, som gillar din "rapp" är fjortisbrudar från 12 till 15 år, och jag förstår då inte hur du kan kalla det för majoritet?
Alla rappare som tycker du är pinsam och dålig då? Går du efter antalet idominbrudar som diggar dig?
Kör för att det är kul istället för att söka sån jävla hype.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2010-07-05 15:59
för mycket kaffe för att vara en kaffe latte :(
Yours truly, Slobe

2010-07-05 18:21
Enligt majoriteten är jag bra

Vilken jävla majoritet pratar du om? Personligen har jag aldrig i hela mitt liv ens hört ditt namn.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-07-05 23:35
De flesta har rätt den var inte så humoristisk, dock var det inget fel på rappen/deliveryt beatet var tungt men texten var inget att hänga i granen, hade jag varit du hade jag rimmat "runt den" på "mjölken" istället, men det är väl bara jag.

Kul att du gör nånting i alla fall, Peace!

2010-07-07 00:24
Keff , keff , keff.

Om du ska göra en låt som ska inehålla humor eller vad du vill kalla att det där var , så kanske du ska göra ett lite mindra bögigt intro , lite bättre låt , och sluta va så fucking sämst.

KEFFT.

2010-07-07 12:14
Fettbralattelåt.latte

2010-07-07 15:20
Haha fan va tung ;D
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster,
det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..

2010-07-07 18:08
RMK copycat (nudlar)..

2010-07-07 18:36
Majoriteten?? I Sverige bor det 9 mille, inte ens majoriteten gillar Adam Tensta. Hoppas du hajjar vinken:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-07-07 20:33
Haha jag ser humor i den här shiten faktiskt, fattar inte att så många hatar. Känns som många bara följer strömmen o hatar för att alla andra göra det?^^
//TW