[Audio] Radikalneutral - Även Om (från EPn med Double R) Ny låt från Double R skivan! Går endast att lyssna på.Finns på http://www.myspace.com/radikalneutralmusicHär e text !Det sägs tillvaron är full av motgångar.hjärnan ska tänka klart, hjärtat ska älskaändå ligger mitt hjärta och fantasin och grovhånglarOch att tänka klart ligger i soffan och har lämnats ensamDet påverkar hur jag bemöter mina spegelbilderDär mitt kärleksparadis slutarmed att eden brinner uppSå hur kan man ens prata om att leva livet?När leva livet bestod av dig och flickvän tillsammansHand i hand, tills att ni dör.Men om handen släppt taget, betyder det att man är livslös?Vi änglar tillsammans, vårat vi var änglaliktMen att sitta å skrika på mig själv har blitt min terapiVårat löfte var att alltid vara vi oavsettOm allt vi hade var skit, skulle vi aldrig spola deAntar att ge tillit till en kvinnaSlutar med att din gjädle slukas och att du blir en bitterfittaReff : Även om jag säger att jag hatar dig till allaSitter jag i min ensamhet och hoppas att vi alltid håller sammanÄven om jag säger att du inte betyder ett skitSitter jag i min ensamhet och hoppas på att de blir vitänkt på hur dum du ser ut när du skrattar?Har du tänkt på hur dum du ser ut när du ramlarHar du tänkt på hur dum du ser ut när du gråterÄven om du tänker på det nu, är du det vackraste som finnsÄven om jag säger att jag hatar dig till allaSitter jag i min ensamhet och hoppas att vi alltid håller sammanÄven om jag säger att du inte betyder ett skitSitter jag i min ensamhet och hoppas på att de blir viÄven om jag säger att du är dum i huvetSitter jag och försvarar dig om någon annan säger det.tänkt på hur dum du ser ut när du skrattar?Har du tänkt på hur dum du ser ut när du ramlarHar du tänkt på hur dum du ser ut när du gråterÄven om du tänker på det nu, är du det vackraste som finnsdet kittlar i själen att se oss vara omognaIstället för att jobba snurrar vi kontorstolarVåran kärlek till varandra har blivit en rollDär vi leker vem som sårar vem mest,Men ingen av oss är kabapla till å slita sig lossSå ja baby, jag älskar dig lika mycket som du älskar mig
Ny låt från Double R skivan! Går endast att lyssna på.