Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön! :)
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Tack så mycket.. Här kommer texten btw:Jag föddes en dag som va regnig som fan, kanske därför som jag blev som jag blev... helt knas, helt stängd helt mongolid, jag offra mig i skolan fick ett stort IG.. fick placiring i en särgrupp, blev utsläng för jag fes på vår morgonstund. ..men det var tider som det va, skönt att va mänska utan att ha en massa krav, oh jag vill fortsätta va, fortsätta ta, fröken på röven och sedan dra, man vill leva som barn, bara gå tillbaks, till tiden som nu är kallad knaas. när man va rik med tio spen, eller när man körde långfingret genom gylfen, o man tyckte man var skirolig, men brudarna tyckte man skit omogen. - Det var tider som barn jaaao, "HEY" de va så länge sen men endå va det häromdan. för Det var tider som va knas jaaao, HEY "de va så länge sen men endå var det häromdan. - För jag minns hur det va, tiden gick snabbt när man levde som barn. man hade alltid nånting att göra, från att leka med pinnar till att dunka hörna. tjejerna va blyga, vi kalla dom slyna, maten va äcklig och lärarna var dryga. vi mobba dom nya, dassa dom flesta, saken är den att vi gjorde det mesta.. o jag minns alla möten, när man blev sur för mamma höll med fröken. så man kalla hon för äckel, åkte till rektorn och fick mig lavetten. så man kalla han för bög sen sprang resten, och han kom efter som värsta staffeten.. haha, det var tiden man aldrig glömmer, "jaaa det var tiden man aldrig glömmer " kommentera nu!!!!!!!!!!!!!!!
Låt mig börja med att beatet är skönt och de är en skön låt. Mixen blev bra på låten och du fick till ett skönt sound på röstläget. Detta är en av dina bästa du har spelat in!. Får en känsla av typ promoe när jag hörde beatet först. Du skulle kanske kunna gjort en musik video på låten? och whoa ja tycker ni borde ge mer kritik nu och inte vara så tråkiga :) Peace inomhus
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
Som sagt du släpper alltid tunga låtar fortsätt som du gör så kommer du komma långt :)
Good Jikke / Nybbe!!
Får jävligt mycket timbuktu vibbar av detta som fan ! och det är posetivt!
Tack som fan alla! Riktigt kul att höra att det diggas! :) Fler?
"när man var rik med tio spänn" haha, första textraden jag läst här som jag kännt igen mig i, fan vad man tiggde enkronor av kompisar för att kunna dra och köpa godis.
http://www.youtube.com/watch?v=bmMEUoQn0Lw
Haha, det var så!
Nu finns även låten på tuben:
UPP!
haha ja gillar detta jikke.. dope haha din attityd börjar bli mkt fet!! Skön låt FÖRUTOM refrängen! keep it up annars :) Marius silvestrus
Jävlar alltså! Mycket bättre än vad jag trodde! Helvete!
Får jävligt mycket timbuktu vibbar av detta som fan ! och det är posetivt! RÄTT RÄTT!
andra snubben var bättre men första var absolute inte kass!
http://soundcloud.com/forsbergmusik
oj då "ni" var bara du HAHAH ingen kommentar!
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Marius : Tack så mycket man, ja jag visste inte hur jag skulle göra med refrängen..jag ville få låten klar så bara körde nått, men jag blev nöjd iaf..men tack :)Forsberg : Tack som fan, kul att digga..HAHA, blev lite fel där :) Fler?
Hahahaha fan va tuuuung! Fast lite otydligt vid vissa tillfällen men fy fan vilken galen låt! :D
www.youtube.com/ajdiin91
haha, tack man :) FLER!
Hahaha, du fick verkligen mitt smile att gå upp till öronen. Tyckte de va riktigt fett beat, texten va riktigt unik och rolig, de va så när man fick i skolan. Tyckte flowet va bra också, go röst för en sådan här låt. /M
tack som fan :) Värmer som fan! FLER!
ner..............
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
UPPPP!
whoa?
ge mig lite kommentarer...
Tack så mycket! Kommentera nu!
Aa jag tycker den är najz som dina alla andra låtar, det låter bra rakt igenom! Keep it up bro!:) / B
Tack som fään! :D Fler?
haha, Riiiktigt naajs man! BigUp!!
Fherando Baby!
Tack så mycket :) FLER!
82 nerladdningar, och bara få kommentarer? illa, illa, illa..
Man tackar!
upppp