[Audio] Eroz ft ossi - Du är min Ängel Ny låt som gästas av ErozEroz visade en låt då jag var hemma hos han som var lite gammal, men wtf vi mixade om hans del och körde om det på någoting nytt och detta blev resultatet hoppas att ni gillar detta & skriv konstruktiv kritik angående denna o dont Sleep at this ! .Youtube-Länk:Nerladdningslänk:http://www.speedyshare.com/files/22812931/Eroz_Ossi_-_Du_r_Min_ngel.mp3lyrik:Vers 1 erozjag har sett mörkrets liv i min fantasidet tog mig upp ur depretionen när jag halka på isde visa mig den rätta vägen när jag fastnade på kartantänker aldrig släppa handen jag ska hålla den nu baradu är den rätta, allting känns bravi ska båda skåda livet och lågan ska hållas kvarunderbara stunder vi skapar tillsammansdet läkte såren mina skadade tankarmitt hjärta de banka, för du är den vackraför våra händer passar perfekt vi ska hålla dom sammanjag gillar dig för att du är finmen, jag älskar dig för att du är duoch när vi möter vårt slut, ska jag hoppa från bronjag ska hålla det jag sagt, jag menar sanningens ordjag menar det jag sagt och det vet du omvi korsar samma vägar även om vägen är långjag har sett dina tårar och du har sett minainga mera ord än diamant som är finslipad.RefrängJag har sett dina tårar och du har sett minaDu är en ängelDu är en ängelSom räddar mig från allting, som är svagaDu är min babyom du lämnar mig hoppas att du kommer tillbakaDu är en ängelSom räddar mig från allting, som är svagaVers 2 ossidu tog mig hoppet att kämpavet att om jag givit up, hade jag nog varit ensamdu färglade min själ med kärlekens penslaroavsätt allt tjafs så det är dig som jag älskardu har haft det kärvt med ditt ex iblandmen det värmer när jag tänker att du gett mig en chansför jag har tagit steg, vågat visa mitt jagdu är luften jag andas tills mitt sista andetaghar ni någon gång kämpat för era drömmars flickaoavsätt mogångar som fått er tappat gnistanjag har vart där, men jag vet att det vänderdu är min finaste ängel jag är långt ifrån perfekt men jag ska ge dig mitt alltvet att om du tar min hand, kan vi klara av alltjag är långt ifrån perfekt men jag ska ge dig mitt alltvet att om du tar min hand, kan vi klara alltHoppas ni diggar fred ut / ossi & Eroz(Inlägget ändrat av ramuz 2010-06-06 03:18:25)