[Audio] Eroz ft ossi - Du är min Ängel
Ny låt som gästas av ErozEroz visade en låt då jag var hemma hos han som var lite gammal, men wtf vi mixade om hans del och körde om det på någoting nytt och detta blev resultatet hoppas att ni gillar detta & skriv konstruktiv kritik angående denna o dont Sleep at this ! . Youtube-Länk: Nerladdningslänk:http://www.speedyshare.com/files/22812931/Eroz_Ossi_-_Du_r_Min_ngel.mp3 lyrik:Vers 1 eroz jag har sett mörkrets liv i min fantasi det tog mig upp ur depretionen när jag halka på is de visa mig den rätta vägen när jag fastnade på kartan tänker aldrig släppa handen jag ska hålla den nu bara du är den rätta, allting känns bra vi ska båda skåda livet och lågan ska hållas kvar underbara stunder vi skapar tillsammans det läkte såren mina skadade tankar mitt hjärta de banka, för du är den vackra för våra händer passar perfekt vi ska hålla dom samman jag gillar dig för att du är fin men, jag älskar dig för att du är du och när vi möter vårt slut, ska jag hoppa från bron jag ska hålla det jag sagt, jag menar sanningens ord jag menar det jag sagt och det vet du om vi korsar samma vägar även om vägen är lång jag har sett dina tårar och du har sett mina inga mera ord än diamant som är finslipad. Refräng Jag har sett dina tårar och du har sett mina Du är en ängel Du är en ängel Som räddar mig från allting, som är svaga Du är min baby om du lämnar mig hoppas att du kommer tillbaka Du är en ängel Som räddar mig från allting, som är svagaVers 2 ossi du tog mig hoppet att kämpa vet att om jag givit up, hade jag nog varit ensam du färglade min själ med kärlekens penslar oavsätt allt tjafs så det är dig som jag älskar du har haft det kärvt med ditt ex ibland men det värmer när jag tänker att du gett mig en chans för jag har tagit steg, vågat visa mitt jag du är luften jag andas tills mitt sista andetag har ni någon gång kämpat för era drömmars flicka oavsätt mogångar som fått er tappat gnistan jag har vart där, men jag vet att det vänder du är min finaste ängel jag är långt ifrån perfekt men jag ska ge dig mitt allt vet att om du tar min hand, kan vi klara av allt jag är långt ifrån perfekt men jag ska ge dig mitt allt vet att om du tar min hand, kan vi klara allt Hoppas ni diggar fred ut / ossi & Eroz (Inlägget ändrat av ramuz 2010-06-06 03:18:25)
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin