[Video] Dominic - Sträck upp din hand (live)
Körde ett litet live framträdande på ett förkrök på min låt Sträck upp din hand! Sen har vi låten inspelad här!! här är texten: vers1 yeah!, checkar läget kliver upp scenen! det är D, nyss smitit ifrån piketen! jag vet ni vet det, sagt det där i evigheter! å för varje gång ni hatar ser jag det som min seger tröttnat på den skiten, som ni tror att ni kan lägga mig shonos springer efter, o dem tänker vi vill härma dig det låter tungt, det där shittet som du släpper hey snubbarna dem vänder sig, lägger versen bättre dig matar upp rader basar skakar salen! ni kan testa mitt flow, ni kan försöka klara av det! har du nåt att dela, så kompis säg det nu jag fuckar upp ditt liv som om jag var LVU du kan säga vad du vill, det biter inte alls nuförtiden gör jag räp och jag skiter i hype jag finner det nice, jag vet att beaten tight o droppar inte texter, jag skriver i rhymes ¨ ref jag säger dominic, snubbar säger vem är han som när aina kommer mannen sträck upp din hand! hey, står i båset och lägger mina rader jag ska sluta med det här den dagen jag som stänger av mig vers2 jag steppar upp låt mig nu få lägga rÄP snubbar undrar vem är selim, selim undrar vem är wäck shono komigen så ska du sätta dig mot detta jag är redo för det mesta, jag är redo med berettan jag mantlar rader, jag spänner bak hanen! -spela din låt jag kommer upp stänger av den! ville du testa battla mot mig kompis kör igång jag kommer upp scen greppar micken så du vänder om! jag tänker som vem är dem? den där shonon är språng jag skiter i vilket skriker i micken selim droppar nästa bomb ja mannen -det är klart att jag är kvar i gemet jag tränger mig före, skickar dig längst bak i ledet du kan säga vad du vill, det biter inte alls nuförtiden gör jag räp och jag skiter i hype jag finner det nice, jag vet att beaten tight o droppar inte texter, jag skriver i rhymes
http://www.myspace.com/bigdomilicous