[Audio] Frida Fröjd - EP "Someone Special"
Släpper nu min Ep "Someone Special " som jag arbetat med under ett år på en musikutbildning som heter "Beats and Rhymes Academy". Nu är den klar och jag tänkte att det kanske är någon som vill ta del av den. Jag vill bara säga att alla låtar är skrivna rakt ur hjärtat och betyder mycket för mig. Det är ganska olika stil på alla låtarna men jag tror att det finns något för alla. 1. Frida Fröjd - För evigt Text: Frida Fröjd Beat: Don Cezaro Mixning: Fonky Fresh2. Kevin Kelly & Frida Fröjd - Midnight Redemption Text: Kevin Kelly & Frida Fröjd Beat: Kevin Kelly Mixning: Svante Englund3. Fredric & Frida Fröjd - Allting i min värld Text: Fredric & Frida Fröjd Beat: Okänt Mixning: Fredric 4. Kevin Kelly & Frida Fröjd - When our worlds collide Text: Kevin Kelly Beat: Kevin Kelly Mixning: Svante Englund5. Frida Fröjd - Promises Text: Frida Fröjd Beat: Pianoslinga från Utada Hikaru och Max Flövik på stråkar och bas Mixning: Svante Englund Hoppas att ni gillar den och ge mig kritik, I need it! Take care / Frida Fröjd