[Audio] Chrippe - Mörker
Hej mina vänner! De här är en låt som legat vilande sen en längre tid tillbaka, som jag idag bestämt mig för att dela med mig av! Låten speglar en yngre period i mitt liv där allt tycktes hänga på en skör tråd, men som tur var har och hade jag musiken. Musiken är allt och den här låten är jag.>Tanka här!< Lyrics: Intro: Yea, ser du vem de är? vi behöver alla räddning och i mitt fall var musiken min Verse1: Klockan ringer, kvart över sex borde dra till skolan, känner pass ingen plikt så jag väljer nog att stanna hemma trots att dom andra kämpar för jag har tröttnat på det helt, jag är en annan femma massa skit i min ryggsäck pallar inte bry mig just nu fuckit släcker lyset lägger mig o somnar om, o tankarna som flyger dom piskar min rygg, o dom viskar i smyg att jag mist mitt betyg fuck låt mig vara, jag måste ta mig samman o dra mig ur från dvalan, måla min tavla min framtidsplan, men jag känner ingen energi (energi) ligger ner o bränner tid vaknar upp efter X antal timmar käka lunch, sen, blir de texter jag rimmar sex dar i veckan, enda ja ser fram mot e lördag blanda mina drinkar, bedöva träffa mina vänner, mina kvinnor, mina bitches glömma bort problemen som passerar för en chrippe känner glädje håller masken men om du tar bort den så kommer all min fucking smärta mata fram ett monster Hook: Härmed skänker jag min själ till musiken trött på detta livet så ja kräks över beatet låter alla trubbel stanna här i repriser för nån att relatera till som känner min tvivel man fortsätter sig att vänja sig vid det alla följer flocken men jag vägrar att bli en sån..musiken hjälper mitt inre så jag bara fortsätter att läka mig i den Verse2: söndag morgon, samma jävla knas borde rycka upp mig men har samma jävla hat och densamma jävla plan, jag bestämde mig att jag skulle ändra på mitt liv men endå känner jag mig kvar som ja'e fast i samma dag, samma krav, samma tjat samma snack om allt jag hade kunnat va (ah) men nu blev de inte riktigt så de kanske därför som jag ger dig de jag ger dig med en mikrofon aldrig bett om att bli sedd som en förebild men hoppas du kan relatera, känn vid min törnekvist och välj va du gör de till, jag kännde min ödestig musik av mina misstag, en tjänst jag kan göra dig och du gör mig en tjänst genom o bara lyssna för allt för länge har vi gömt oss i ett hav av tystnad så de e dags att vi försätter oss på livbojen och i mitt fall så vill jag kalla den för rimblocket Hook: Härmed skänker jag min själ till musiken trött på detta livet så ja kräks över beatet låter alla trubbel stanna här i repriser för nån att relatera till som känner min tvivel man fortsätter sig att vänja sig vid det alla följer flocken men jag vägrar att bli en sån..musiken hjälper mitt inre så jag bara fortsätter att läka mig i den Mellanspel: jag tror inte nån förstår hur mycket den här musiken betyder för mig den får mitt hjärta att pumpa för riktig musik kommer från hjärtat inte från nå pengar, inte från nått desperat försök till o bli kändis de här e min livskraft o jag skiter i hurvida alla mediakåta clowner försöker smutsa ner den så länge jag kan fortsätta göra äkta musik utifrån hjärtat så e jag hemma förstå mig Hook: Härmed skänker jag min själ till musiken trött på detta livet så ja kräks över beatet låter alla trubbel stanna här i repriser för nån att relatera till som känner min tvivel man fortsätter sig att vänja sig vid det alla följer flocken men jag vägrar att bli en sån..musiken hjälper mitt inre så jag bara fortsätter att läka mig i denCHRIPPEMUSIK OFFICIELL MYSPACE One, Chrippe.