FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Vers1: för jag sitter här i mitt rum och tänker på dig pappa därför jag skriver dom här raderna och rappar För jag hatar det du gjort, men jag älskar dig endå nu vill jag bara gå, och försvinna här ifrån pappa du sa att de va du och jag mot världen Saker ändrar dig , men jag saknar dig förjävligt pappa jag vet att du har strulat ibland men jag önskaar, att vi bodde tillsamans Pappa, ser du inte att jag strävar förgäves men du sa till mig, att de var vi två mot världen jag har alltid önskat mig den bästa farsan mitt liv är slut, allt är fuckat jag vill så gärna vara med min egna far och du far iväg, och jag vet inte vad vad ska jag ta mig till, jag vet inte vad jag älskar dig pappa, pappa det är jag Reff:x2 jag förstår inte varför du försvann så snabbt kom tillbaka pappa, du är det bästa jag har haaaaaft PAPPA,PAPPA....ja vi levde för varandra vi har så fina minnen, varför kunde du inte stannaaaaaaa Vers2: Jag lägger lite hat, till dig, på detta beat Varför sårar du mig, varför snacka du en massa skit jag har minnen... som jag aldrig kommer glömma som oftast kommer upp......i mina drömmar jag sitter i mitt rum och tänker på vad du har gjort pappa fatta.....du har sårat mit grovt jag lider av sorg, jag drar mig hårt i mitt hår tårarna rinner & jag torkar tår efter tår som du borde veta så är nikki mitt namn jag är vuxen & pappa jag är 20år gammal jag tittar ut genom fönstret och tänker på dig saknar dig, jag älskar dig, du var min bästa vän ja pappa, jag vet inte alls vad jag känner jag vill ta mitt liv, ja jag vill bli en ängel pappa.....vill du veta hur jag mår tydligen inte.........nej, nu säger jag bara hejdå Reff:x4 jag förstår inte varför du försvann så snabbt kom tillbaka pappa, du är det bästa jag har haaaaaft PAPPA,PAPPA....ja vi levde för varandra vi har så fina minnen, varför kunde du inte stannaaaaaaa
du har ju ändrat din mixning skönt :D Lite flowMissar men men träna på :D
du har sårat mig grovt*
tack ska du mannen :p
jag förstår inte varför du försvann så snabbt när du sjung, det var dagens garv, hahah, gillar inte din ljudkvalité, drar ner 90% av låten.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Asså texten har en betydelse och de gör låten väldigt mkt. Sen din kvallitè på ljudet är knas mannen. du har gjort bättre;D Men annars spotta mera!
Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
tack endå serb0 att du lyssnade ;D
Tycker det låter helt ok, fin text. gillade bara inte mixningen! /// elaz
All support uppskattas /// Elaz
tack endå elaz ;)
Bäst hitills vad jag tycker man :) men kvalliten behöver du värkligen göra något åt :P du kan ju köpa ett ljudkorv och mick för typ 2000 om du bara har bra mixare så blire nice :P Ett stort (Y) på denna! PZ!
JMH-sound.se check it out!
tack ska du ha... Ska fortfarande träna på mixningen ;) Kul att du gillade... tack :)
låter helt ok, ljudkvaliteten var inte den bästa dock. fortsätt spotta! fred.
MFL!
otäcka_typer han bor i göteborg jaaa! tack "Karlstad" :DDD
otäcka_typer han är alltid på stan ;D
Moderator
2010-05-31 23:39
Har faktiskt aldrig lyssnat på dig, trots alla dissar. Men budskapet är fint, trots att texten och framförallt rimmen är onödigt simpla. Annars lät väl flowet average, och det är bara att träna på. Jag tyckte hooken var lite småcharmig. Däremot kan du väl chilla med att tacka alla direkt efter dom skriver. Ta det i ett och samma inlägg när du fått ett par kommentarer istället så blir det mycket bättre!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tack endå ramuz för din kommentar, för första gången du sa nått litet posetivt om mig hehe ;D Du brukar ju hata mina dissarhaha:) MEEEEEEEEER
Skön låt :) Känner igen mig själv i låten. 4/5 av mig, Ljudet hade kunnat va lite bättre, annars är allt bra :)
soft man, men som sagt ljudkvalité fixa de mannen, låten höjs så mycke mer då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaah jag ska tänka på ljudet alla;D tack endå :D pzzz
UPPP!!!1111111111
UPP ;D
tycker det är riktigt dåligt faktiskt, du är otroligt dålig på att formulera dig man fattar ingenting!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man, låtens innehåll betyder säkert mycket för dig, på så sätt tycker jag det är bra att du ägnar din tid på detta istället för dissar... Sen din kvalle, asså sry man men jag vene... testa sänk ljudkortet eller ljudet känns som om du har hur högt ljud som helst sen äter micken o skriker....Sen flowet blir bättre man, bara fortsätt o nöta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tycker rimmen är simpla som fan, kunde skrivits bättre. Buskapet va fett som fan och beklagar över det som hänt. Flowet va som det jag brukar höra , du bör försöka på annat flow, liksom försök hitta ett eget gubben istället för de gamla vanliga, Skulle vart sjukt mycket bättre om du försökte på nåt nytt än de du alltid kör. Tycker du ska fixa bättre mikrofon också för att man ska tycka om det. Vilken mikrofon som helst bara det är en mikrofon som inte låter som en data mikrofon, keep it up booy
jag har minnen... som jag aldrig kommer glömma som oftast kommer upp......i mina drömmar jag sitter i mitt rum och tänker på vad du har gjort - HAHAHa påminner lite om fakta robie drog i sin diss till dig.
as keff! hahahaa
Det stämmer bra!