[Audio] Marius - Vill Inte Veta Mer (Feat. Fredric)
Hey! Efter ett halvårs lathet så bestämde jag mig för att släppa ut låten seperat istället för att vänta med den till det svenska mixtapet jag ska släppa snart i sommar! Hoppas att ni kan finna er tid att besöka låten och gärna rösta om ni är medlem på youtube. Skriv gärna också en kommentar här i denna tråden! Ett tack till Niclas Svensson från The END Productions (även från skivbolaget PR RECORDS) för att ha proddat detta beat! Marius Silvestrus
Låten är riktig skön! Denna gjorde ni bra mannen! Peace
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
fett :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet är dödligt, får en jävla skön feeling av det! Refrängen kan knappt inte göras bättre, skånska är bara så jävla härligt att lyssna på asso, bra feeling där med! Första versen är skadad, fan vilken röst killen har. Riktigt bra lagd, med text, känsla, flow allt.. Kanske lite för många "värld, är, där, här, själ, svär " men du lägger det så skönt att det inte gör något.. Andra versen är ochså skön, men jag tycker du är bättre på refränger än verser marius! men du lägger det soft, bra text, flow och skön känsla.. Som sagt, skåååne! <3 Fortsätt grabbar! Kärlek! / Jikke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta lät bra dawg! Big up!:) Fortsätt såhär!! // Big Sir
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Beatet är gungigt... det här gillar vi :) Reffen är najs asså, du kan det med refränger! :) Fredric vet jag har potentialitet till tusen och det visar han flowmässigt här, flow, feeling o text är fett, rimmandet är väl dock inget att hänga i granen. Men i en sån här låt spelar det dessutom mindre roll! =) Marius, du lägger det oxå grymt, som vanligt nu för tiden. ;) Samma sak för dig faktiskt, flow, feeling o text är fett, rimmandet mindre fett. Refrängen blir förövrigt bättre så fler gånger man hör den =) Det här gjorde ni grymt grabbar! Keep spittin! /S
bror, beatet är fett, marius lägger en det vers fredric var riktigt skön asså vart överasskad svär bror reffen med brukar hata allt sånt här men fan den är småmysig fan bless
beatet dödar jävligt bra proddat av han som gjrot det:P Marius lägger det jävligt bra, men diggar inte reffen alls tyvärr=( hade reffen varit bättre hade låten varit fullländad i mina öron:P
Vadå beatet dödar ni ger mer kritik för hur beatet låter än vad ni kritiserar Marius och Fredrik delar, Refrängen:- Blev kär direkt i den när jag hörde den, Mackie du har lyckats riktigt jävla bra med sången du framför ! fortsätt med det, för du får det att låta helt insane, detta är en refräng man bara vill höra om och om igen ! detta är real musik !.. Fredrik, - Vet inte, din inlevelse i din vers är riktig bra tycker jag, flyttet är ochså någoting som jag gillar verkligen men din text och det man hör som du har spelat in, låter lite snabbtgjort enligt mej, ? rätta mej om jag har fel, Men no doubt klagar inte, du var duktig ! Marius : Din vers är mycket starkare & bättre än vad Fredrik's är enligt mej, Du har ett skönt flow men framför allt den skönaste attityden man kan framställa på en sån här låt , ! Bra gjort marius ! riktigt överraskad, Du överträffade dej själv Måste jag säga ! Blezz ../ Eroz .
detta va helt ok, har lite svårt för din rapp still, men den blir bättre i mina öron man. Men din sång diggar jag. Fredric va inget jag digga så värst, men han va inte kass. beaten e fet peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Jag uppskattar detta jätte mycket att ni alla har tagit er tid att lyssna och även kommentera! Tack så mycket för all kritik, att ni skriver liksom exakt hur ni känner för låten och om vad ni tycker liksom i detaljer! det är fett med love tillbaks till er alla! Tack så mycket allihopa, Endast kärlek!! Marius Silvestrus
Har bråttom ut men fan va riktigt nice detta Keep on goin boys !!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Djbreath P24: Är det dåligt om man gillar beatet eller?? Det e väl ett kvitto på att producenten kan sin sak?? Och Marius lägger det tight vilket jag oxå skrev
Beatet: Skön & vackert!Marius: Du la en jätte bra vers man, skön text, flow & känsla var det. Speciellt i Refrängen du sjöng på. Grymt bar jobbat man. :) Ser fram emot din upkommande Mixtape!Fredric: Du la också bra vers man. Skön text, flow & känsla du gjorde. Nice jobbat Men tycker Marius är bättre. No hate, im just saying ;)Betyg: 8.7/10 får den. Keep it up guys!
Thanks once again people, endast kärlek! Gimme some more comments suggaah pie! Marius Silvestrus
tuuung ! :D
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Moderator
2010-05-25 22:36
Slingan i beatet är verkligen superskön! Tycker Fredrics vers är riktigt tung, han leverar sin text jävligt bra enligt mig. Marius rapp har jag alltid gillat, tycker du borde släppa lite mer låtar med sånt, för det är fett. Annars är väl sången skön som vanligt :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
Riktigt bra låt i sin helhet! Har jobbat mycket med Fredric och vet hur duktig han är..han blir bara bättre och bättre! Marius nice som fan att din karaktär i rösten ändras nästan helt från reff till vers, duktig på både sång och rap! Det här gillade jag! /Cleo
Thanks grabbar, kul att ni tittade in och gav kärlek! Fett med respekt =)!! Som sagt, jag uppskattar att ni alla tar er tid att kommentera och trycka till vad ni tycker om låten osv.Endast Love till er!! Marius Silvestrus
Tack till alla som gillade beatet ! Är nöjd med inspelningen av er grabbs. Tummen upp !
ETT KRAV: NERLADDNINGLÄNK! För denna ska in på mobilen :)
Fler kommentarer om det går för sig !! =)