I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] LRS Kmp ft. Dahla - Vill kunna andas

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-05-23 23:08

[Audio] LRS Kmp ft. Dahla - Vill kunna andas

Låten får tala för sig själv! :)

http://www.speedyshare.com/files/22591594/LRS_Kmp_ft._Dahla_-_Vill_kunna_andas.mp3

Fred!

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-05-23 23:20:48)

|Lev för att äta|

2010-05-23 23:19
haha :D ni kan kalla mig Dahla! men skulle nog helst gilla om admins kunde ändra namnet i rubriken!

Bra gjort LRS och kmp! :)
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig

2010-05-23 23:20
verserna va riktigt sköna men gillade inte reffen alls. men big upp boys fortsätt spotta :)

2010-05-23 23:22
ah men det är första gången jag ens försöker sjunga :) så jag antog inte heller det skulle låta bra i andras öron för det låter inte ens bra i mina:) men en kul grej bara nu på kvällen

2010-05-23 23:24
vilken fin låt! Reffen va skön som fan, LRS, tyckte de va störande att du tagit bort exakt alla andetag, haha smaksak.. Men jag tyckte om din vers, skönt flow bra text! Kmp, diggade din vers, du har skön känsla, låter mkt bättre nu också när du börjat höja rösten lite, perfa man! "vill ge dig allt i världen om jag bara kunde så" den raden rös jag på.. peace /M

2010-05-23 23:25
SOrry mayn! Jag tar på mig det, Förlåt! :D Hoppas admin fixar det! Och desamma mayn, jag diggade reffen fan! PZ
|Lev för att äta|

2010-05-23 23:29
Poesi: Mjo, jag strider själv mot att ta bort andetag men de var alltför höga på vissa ställen och det lät helmysko (i mina öron) med dom andetagen. Detta är något jag hatar att göra egentligen! Men tack för kritiken mayn! :) Fred!
|Lev för att äta|
Moderator

2010-05-23 23:32
Första versen var tight faktiskt, behaglig röst och ändå bra lyric. Vissa perioder är jävligt vassa tycker jag. Andra versen antar jag är Kmp? Tycker det låter bra där också om jag ska vara ärlig, din text berättar budskapet riktigt bra om vi säger så. Rappen var också bra.

Och Dahla tycker jag gör hooken riktigt bra med tanke på att han prövar något nytt, jag gillar hans röst och det blev bra som fan. Tror som fan på honom, bara fortsätta såhär! :) Sen tyckte jag att han och Kmp hade lite smålika röster i vissa fall, så om jag har skrivit något fel så får ni ursäkta mig.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-05-23 23:41
underbart positivt det var här! faan ni gör mig glad !! tack allihopa!

2010-05-24 01:59
LRS: Tyckte det lät najjs! Skön röst och bra text, men säger som någon ovan att andningarna fanns inte, kändes som om det fattades något. hehe
Dahla: ma mään Skön reff! bra känsla men nästa gång tar du i lite mer =DD
Kmp: Diggar din softa stil som fan! Fortsätt såhär!

Bra låt boys!

Fridens Liljor / Big-O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-24 16:56
Låter nice boys, diggar LRS mest:)

Fortsätt kriga!

2010-05-24 17:20
första snubben, låter helt okej tycker jag, rätt så skön röst faktist, och flowet är helt okej :) dock stör jag mig grymt mycket på att du klippt(?) bort dina andetag? testa att sänka dom lite istället för att klippa bort dom helt nästa gång! :)

reffen; hördes att du inte var så van med att sjunga men jag ska verkligen inte yttra mig på det då jag inte kan sjunga för 5 öre :) men låter helt okej

Kmp: här lägger du det sjukt mycket bättre än i dissen! fortsätt med det hära istället! skön känsla! :)

keep it up grabbar!