[Audio] Chrippe & Villy - Sanningen Om Motsatsen (pass på myttomanen)
Hej gott folk, den här går ut till varje myttoman där ute, som jag, villy, ni stött på och ni som känner oss, ni vet vilka ni är och alla grabbar skrattar åt er. Älska eller hata, men ljug inte!->Tanka Här<- Hook-- Mmmm whatcha say, Mmm that you only meant well? well of course you did Mmmm whatcha say, Mmmm that it's all for the best? of course it is Mmmm whatcha say? Mmmm that it's just what we need you decided this whatcha say? Mmmm what did she say? Chrippe: .Säg mig är du på riktigt eller är du en lögn? De spelar ingen som helst roll om du "svär" du e töng svär du har cash, svär du e badass me gevär blästat iväg så mycket lögner (att?) du kräks av dig själv inte sant män? ja står o kollar in i dina ögon så full av lögner jag både ser o hör dom kompis, sluta söka efter bekräftelse en sanningsenlig parre behöver inga bekännelser yea men blått ståru där o ser dum ut de spelar ingen roll om du snubbe..eller en skum brud jag spottar på er båda när ni ljuger mig i fejset vänder ryggen till o låtsas som jag bryr mig va du säger ni är patetiska men verkar inte kunna se de jag skulle aldrig kunna va som er o rulla me er de därför jag sa upp kontakten med en fitta som högg i ryggen efter ja producerat hela skivan Villy: ska jag förvänta mig att du tjänar fett med cash att du lever ett bättre liv än dom flesta här hycklare sprid mer av din myttomani tills dess att ryktet de sprids, du snackar mycket av skit lyckas hitta förtroende, som du suger ut och säger du nå annat, aew shit då ljuger du vissa kanske tror på skiten som du ljuger om men mig lurar du inte, jag är immun mot sånt jag ser rakt igenom dig och ditt falska spel som inte andra ser, hoppas att du hajjar det ja ser på blicken hur du rullar dina ögon när du ljuger, utan tvekan för dom andra och berör dom de ganska synd att dom tror på dig men dom kommer .att se ditt rätta annsikte efter rätt antal bomber så om jag ser dig, så lär jag vända och dra för jag tänker inte prata med nån stämplad myttomanChrippe Officiell Myspace Villy Officiell Myspace
diggar det här asså, antar det är seth dee du/ni dissar?
fan va tungt !, diggade lyriken på er båda om fan, väldigt skön känsla också.. fan mytomani är de fittigaste som finns ärligt talat, BIG UP /M
Moderator
2010-05-21 18:46
Riktigt bra gjort av er grabbar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tycker att du kunde tränat in flowet lite mer chrippe, men diggar det ändå och villy gör det fett, bra jobbat grabbs :)
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Yyft det här är tungt booys! /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
]Damn hur kan snubbar säga pass på det här? Snubben i första versen är ju blytung! Skit i vad maayn säger, han såger alla som lägger det tight! /Von Simon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så sant så sant, fuck varenda lögnhals
bigboy papa get it done
den va faktiskt riktigt tung, dock så tråkigt played out sample!Chrippe la det riktigt tungt asså, blir fan aldrig besviken på dina texter och ditt stadiga flow, fresh out!Villy la det tungt som vanligt asså! riktigt bra flow asså, keep that shit up! /yours truly
Yours truly, Slobe
laddas ner dirr, Gilla låten starkt..
Feett gillade chrippe i den här som fan , villy lika tung som alltid keep em comin dudes :)
http://www.myspace.com/aiinac
Chrippe, din attityd e kärlek! Underbart grym. villy lägger de också fett.. Fet låt ass
Coastin' Chucks!
Oneunder; ehh va? jag sågade inte chrippe, jag sa att jag tyckte han borde öva in flowet lite mer på just denna låten, jag sa aldrig att de var dåligt?
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
riktigt bra låt, båda la det snyggt!
Borgan ..
fett bra feedback, tack som fan de värmer verkligen! kan tillägga att, ja, samplingen är ganska plaid out, för att mainstream folk har smutsat ner den, därför tog jag samplingen och gjorde min egna version av beatet, som passade oss bäst och jag tycker samplingen är grädden på moset till budskapet vi vill förmedla! tack återiogen alla
Snyggt Villy!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Detta var otroligt bra! Riktigt bra lyrik från er båda, och flowet sitter där det ska! Orkar heller inte whina över samplingen då den, precis som du sa matchade budskapet till 100% Den enda nackdelen är väl att det inte håller "Superkvalitét" och med det menar jag inte att det är dåig kvalitét för det är det verkligen inte, utan att den skulle hålle den kvalitét som det som spelas på Radio , Tv mm.Fred!
|Lev för att äta|
Första killen va ju astung, aldrig hört han förr så bigup till han :D o villy du lägger det lika nice som vanligt :) fortsätt boiz! tycker faktiskt att första grabben var bättre i denna låten :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Moderator
2010-05-24 23:03
Min bwoi Chrippe gör det igen.. Hits mannen, bara hits från dig numer! Villy e tung på beatet, jag gillar detta starkt boys! Fortsätt!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
gillar texten...finns allt för många människor av den kalibern! /Cleo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett som fan, chrippe jag förstår vem du menar! HAH
tack alla! kul att det gillas :)
ryktas om new material igen, flippar ni helt? ja gillar flip
bigboy papa get it done
skönt laidback flow! detta var nice grabbar! kommer hålla ögonen öppna efter era släpp i framtiden.. bless!
tack så mycket fett bra feedback av er alla, i hear ya'll!
Moderator
2010-05-25 21:56
Haha jävlar grabbar, detta va sjuuukt tungt, är inne på att skriva en text som handlar typ som samma ämne. Fortsätt droppa! Gillade speciellt chrippes 4 första rader, haha fan va skön.
//TW
upp för er låt inte tråden dö
ni borde göra musikvideo till denna? tycker ni inte
bigboy papa get it done
^ Någon gång i framtiden lär vi spela in en video, dock inte till denna låt ;)
riktigt fett! båda verserna va svin tunga. bra beatval också, vart kan man få tag på de?
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
tror chrippe har proddat det om jag inte har fel?
^ Yes, det är Chrippe som proddat :)
Producent
2010-06-23 19:29
det heter mytoman...... låten var inte så där jätte speciell.
ni skulle valt annat beat dudes. de förstörde hela låten för mig :( men annars bra lyrik o rap!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fan va tööng =) Beatet var galet , Softa texter , Flowen var awesome ^^ Bra jobbat gubbz! / One
@ Defunctus bitches
kul att ni tar er tid, tack! pumpa o sprid sanningen
Fy fan vad tung villy är! chrippe du är också riktigt fet!
Tack så mycket! Fan va roligt att denna tråd börja leva igen haha.
Producent
2010-06-24 16:09
fast ni ljuger ju själva i låten :) det gör den så rolig hahaha
kul snubbe Konstigt P22 söker uppmärksamhet av er grabbar ser ni inte hans 2 senaste inlägg? haha, men va skulle man göra utan alla dessa små batties
bigboy papa get it done
Chrippe: .Säg mig är du på riktigt eller är du en lögn? De spelar ingen som helst roll om du "svär" du e töng svär du har cash, svär du e badass me gevär blästat iväg så mycket lögner (att?) du kräks av dig själv inte sant män? ja står o kollar in i dina ögon så full av lögner jag både ser o hör dom kompis, sluta söka efter bekräftelse en sanningsenlig parre behöver inga bekännelser yea men blått ståru där o ser dum ut de spelar ingen roll om du snubbe..eller en skum brud jag spottar på er båda när ni ljuger mig i fejset vänder ryggen till o låtsas som jag bryr mig va du säger ni är patetiska men verkar inte kunna se de jag skulle aldrig kunna va som er o rulla me er de därför jag sa upp kontakten med en fitta som högg i ryggen efter ja producerat hela skivan VART NÅGONSTANS (LJUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEER) Chrippe i sin vers? :)
"fast ni ljuger ju själva i låten :) det gör den så rolig hahaha"