[Audio] Matte Rial - Tillbaka på beat Shue!Im back som ryggar! OYEAH!Vers 1: Bara jag, ingen annan..Mix: Bara jag, ingen annan...Outro: Bara jag, ingen annan..Beat: Inte jag, någon annan..Låten:http://www.speedyshare.com/files/22542496/Matte_Rial_K_z_-_Tillbaka_p_beat.mp3Text:japp här har ni föredetta käääzen och jag är tillbakanamnet är nu Matte rial och jag sätter namnet på kartanjag låter snubbar hatar, för jag kör mitt egna racemed min egna bil, på min egna fil med min egna fameså sluta hacka på mig, som du var mitt talfelför du är bara hälften underground som en gravstengrabben du får bara till flytet ibland som badvaktermedans denna svennebananen har flow som kranvattenaa mannen, aa precis,aa du hörde rätt du söker fame,men du kommer aldrig vara över migtar ner dig på jorden,stampar ner dig och du tjippar luftnär jag skiner upp så går du upp i rök - du brinner upp du är inte tuff, på nått sätt eller så så fort jag rhymar på beatet aa då händer det nåttför så fort jag nuddar micken då sätts världen i gungM-A-dubbel T-E aa käääzen är kungför jag överträffar,överhettar,södershjältarshögerhänta högerträffar -det är bäst du övar hemmaefter denna låten kommer jag att vara den i gänget som piskar dig så som jag blev piskad utav entertainmentnamnet va då käääzen, nej jag menade matte rialhåll utkik efter flera släpp, för jag är ju tillbax yeeaaah MOHAHAHAHA MOHAHAHAH MOHAHAHAH MOHAHA MO MO haha..kul..skitkul..Aja ge konstruktiv kritik! One löv!<3(Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-24 11:18:57)
"Vers 1: Bara jag, ingen annan..Mix: Bara jag, ingen annan...Outro: Bara jag, ingen annan..Beat: Inte jag, någon annan.."